افزایش کیفیت نان در مرند

فرماندار ویژه مرند گفت:افزایش کیفیت نان در مرند نیازمند تقویت بازرسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،داود گرشاسبی  فرماندار ویژه مرند با اشاره به ضعف بازرسی و نظارت مداوم از واحد‌های نانوایی در شهرستان افزود: اداره صمت باید با انجام بازرسی‌های بیشتر نانوایی ها، از افزایش تخلفات و کاهش کیفیت نان در شهرستان جلوگیری کند.

او به کمبود نیروی بازرسی ازواحدهای نانوایی اشاره کردوگفت: در شهرستان مرند تعداد ۴۳۶ واحد نانوایی وجود دارد که متاسفانه فقط دو نفر مسئولیت بازرسی از این تعداد واحد نانوایی را عهده دار هستند.

او  همچنین از تخصیص نیافتن آرد مورد نیاز به شهرستان انتقاد کرد و گفت: با اینکه در شهرستان مرند کارخانه تولید آرد با کیفیت بالا وجود دارد، اما متأسفانه اداره غله استان سهمیه خرید آرد شهرستان مرند را از کارخانه‌های دیگر شهرستان‌ها تامین می کند،که موجب دلسردی سرمایه گذار بخش خصوصی می‌شود.

فرماندار مرند با بیان اینکه سهمیه آرد شهرستان ماهانه ۲ هزار و ۱۰۰ تن است، افزود: اداره غله استان سهمیه آرد شهرستان مرند را طبق مصوبه ارائه دهد تا در شهرستان مشکلی پیش نیاید.

گرشاسبی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها خاطرنشان کرد: بسیاری از واحد‌های نانوایی وجود ویروس کرونا را از یاد برده اند و اهتمامی به رعایت نکات بهداشتی ندارند که این موجب افزایش شیوع ویروس کرونا از طریق نان می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار