آزادگان در طول جنگ تحمیلی، پیام آوران انقلاب بودند

مدیر آموزش و پرورش رامهرمز گفت: در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند.

  رحیم رستمی مدیر آموزش و پرورش رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹، چشمان منتظر ملت شاهد بازگشت غرورآفرین آزاد مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند.

او بیان داشت: آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چراکه پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

رستمی افزود: آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

مدیر آموزش و پرورش رامهرمز تصریح کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، این روز با شکوه را خدمت آزادگان سرافراز و خانواده‌های محترم آن‌ها تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.