مدیر مخابرات منطقه خوزستان:

اقتدار و امنیت ایران از برکت خون شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز است

فلاح زاده گفت: اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و امام شهدا و فداکاری جانبازان و مقاومت آزادگان سرافراز است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان، امام شهدا و فداکاری جانبازان و مقاومت آزادگان سرافراز در دیار غربت است.

او افزود: وظیفه همه ماست که از عزیزانی که سال‌ها در غربت اسارت و شکنجه رژیم بعثی، نه تنها از آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب دست نکشیدند، بلکه با همه وجود با تحمل اسارت از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند، تجلیل و قدردانی کنیم.

فلاح زاده اظهار داشت: در مجموعه مخابرات در خدمت یک هزار و ۲۸۴ نفر از عزیزان رزمنده، جانباز و آزاده هستیم و خدمت به این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها به ویژه خانواده‌های معزز شهدا جزو افتخارات ما است و همیشه قدردان رشادت‌های و فداکاری‌های آن‌ها هستیم.

ذراتی مشاور استاندار خوزستان در امور ایثارگران ضمن تشکر از مخابرات منطقه به دلیل برگزاری مراسم‌های متعدد تجلیل از ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های شهدا و آزادگان گفت: رزمندگان اسلام با الگوگیری از واقعه کربلا و سالار شهیدان امام حسین (ع) به جبهه رفتند.

او با بیان اینکه نقش آزادگان و خانواده‌های آن‌ها همانند شهادت، ارزشمند است، بیان کرد: اینگونه مراسم‌ها سپاسگزاری و یادآوری یک ارزش اسلامی و فرهنگی است که بحمدالله مخابرات منطقه خوزستان در این خصوص عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.