قرارگاه رسانه ای، جنگ نرم در بستر رسانه را خنثی می کند

هم گرایی نیروهای ارزشی،فرهنگی و رسانه ای به ویژه در فضای مجازی با محوریت فرهنگ بسیجی در قالب قرار گاه رسانه ای نقش آفرینی می کند.

عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با توجه به فرمایش رهبری در مورد جنگ رسانه ای براین باور شدیم که جنگ رسانه حتمی است جلسات کارشناسی متعددی گذاشتیم تا با یک هدف بزرگ فارغ از هر نوع گرایش سیاسی از همه سلایق سیاسی رسانه که نقش فعال دارند فعالیت داشته باشند.

او افزود: محوریت تفکر و فرهنگ بسیجی محور ارزشمند در تعریف قرار گاه رسانه است سعی داریم  درافق نزدیکی اتفاقی بزرگ را شکل دهیم و ظرفیت ها را در کنار سلایق سیاسی قرار دهیم .

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: اولین استانی بودیم  که دبیرخانه رصد دائمی بیانیه گام دوم انقلاب را راه اندازی کردیم که از وظایف آن ترغیب رسانه ها به پرداختن بیانیه گام دوم انقلاب است.

محمدیان بیان کرد:همه سلایق سیاسی که دغدغه مند نظام و انقلاب هستند در این قرار گاه نقش آفرینی می کند.

او تصریح کرد: در مرامنامه قرار گاه رسانه ای مدیران و سردبیران به عنوان فرهیختگان جبهه رسانه استان خراسان رضوی انتخاب شدند و قرار شد یک نفر از خود فعالان رسانه ای مسئولیت قرار گاه را به عهده بگیرد پس از رای گیری مسئول قرار گاه انتخاب شد.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: هدف از قرار گاه رسانه ای، ایجاد  هم افزایی و هم گرایی بیشتر در استان خراسان رضوی و بعد در کشور داشته باشیم.

محمدیان اظهار کرد: بسیج رسانه به مثابه نخ تسبیح، دغدغه مندان حفظ انقلاب و ارزش های نظام را فارغ از گرایش های سیاسی دور هم جمع کرد که به هدف بزرگ خود که همان نیاز جامعه است فراهم آید.

او افزود: با تکیه بر قلم و عشق به میهن نیاز جامعه در این قرار گاه رسانه ای سر لوحه کار قرار م یگیرد تا در رویدادهای جامعه در افکار عمومی تاثیر به سزایی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: قرار گاه رسانه به عنوان جبهه مطالبه گر نیاز های استان در حوزه های سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگی و.. خلق ظرفیت می کند.

محمدیان بیان کرد: کارنامه درخشانی در حوزه امنیت فرهنگ سیاست و اقتصاد در همه جریان ها  از خود به جای گذاشت به طور قاطع می توان گفت آورده و دستاورد  قرار گاه رسانه تا الان جلوتر و پیشتاز مسئولین بوده است.

او تصریح کرد: تجربه موفق قرار گاه رسانه ای استان در مدت زمان ایجاد شده مهر تاییدی در وحدت  و هم گرایی ارزش ها ی انقلابی است.

انتهای پیام//ف.غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار