بی احتیاطی حادثه آفرید؛

نیمروز خونین در میدان آیت الله بهجت قم/ مرگ دلخراش پیرمرد موتورسوار +تصاویر

برخورد خودروی سواری پژو پارس با موتورسیکلت در میدان آیت الله بهجت قم حادثه مرگباری را رقم زد.

سرهنگ عرب، رئیس پلیس راهور شهرستان قم در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز یکشنبه در میدان آیت الله بهجت قم بر اثر شدت برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با موتورسیکلت یک تن جان باخت.

او افزود:جوانی ۲۰ساله راننده خودرو پژو پارس که از مسیر میدان آیت الله بهجت به سمت انتهای بلوار در حرکت بود در تقاطع موتلفه از قسمت سپر و گلگیر جلوی سمت راست خودرو با بدنه سمت چپ موتورسیکلت برخورد کرد و در این سانحه راکب موتور سوار که پیرمرد ۷۰ ساله بود در دم جان باخت.

 

 

حضور پلیس در صحنه تصادف

مرگ دلخراش پیرمرد موتورسوار در قم

نیمروز خونین در میدان آیت الله بهجت قم

تصادف موتورسیکلت

رئیس پلیس راهور شهرستان قم در خصوص علت حادثه گفت: راننده موتورسیکلت به علت تغییر مسیر ناگهانی و راننده سواری پژو نیز به علت بی مبالاتی و تجاوز از سرعت مجاز مقصر شناخته شدند.

سرهنگ عرب با اشاره به این که سرعت خودرو بسیار حائز اهمیت است گفت:هر چه سرعت خودرو بیشتر باشد در هنگام برخورد، هم زمان عکس‌العمل راننده کمتر می‌شود و هم  صدمات و خسارت بیشتری به وقوع می‌پیوندد.

او در ادامه به رانندگان مخصوصا جوانان هشدار داد: هر یک کیلومتر افزایش سرعت تنها ۳۶ ثانیه در زمان راننده صرفه‌جویی می‌کند ولی احتمال تصادف منجر به مرگ را تا پنج برابر افزایش می‌دهد.

 رئیس پلیس راهور شهرستان قم تاکید کرد:رانندگان  همواره در معابر شهری سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا باعث وقوع سوانح ناگوار رانندگی نشوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار