افتتاح ۱۸۸ پروژه در بخش کشاورزی فارس در هفته دولت

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: هم زمان با چهارمین سال از فعالیت دولت دوازدهم، در هفته دولت ۱۸۸ پروژه در بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد مهدی قاسمی اظهار داشت: هم زمان با چهارمین سال از فعالیت دولت دوازدهم، تعداد ۱۸۸ پروژه در بخش کشاورزی فارس با اعتباری بالغ بر ۴۶۵۹۲۱۷ میلیون ریال با حضور استاندار فارس، مدیران ارشد وزارت متبوع و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

او افزود: افتتاح این پروژه‌ها منتج به اشتغال زایی تعداد ۴۶۹ نفر و بهره مندی ۱۱ هزار و ۷۶۸ خانوار خواهد شد.

قاسمی بیان کرد: طرح‌های عمرانی قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی استان فارس شامل: ۵۰ طرح در زمینه مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی که یک طرح در زمینه آبیاری نوین در قالب ۱۰۱۲ مورد با اعتبار ملی ۱۱۸۵۰۹۴ میلیون ریال و بهره مندی ۲۳۹۸ خانوار و ۴۹ طرح سازه‌ای با اعتبار استانی ۳۶۷۷۸ میلیون ریال و بهره مندی ۲۸۱۳ خواهد بود.

این مقام مسئول بیان کرد: طرح‌های اشتغال زای قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی استان فارس شامل۲۴ طرح در زمینه معاونت بهبود تولیدات گیاهی با مبلغ ۶۱۲۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی، ۷۴۰۸۲۵ میلیون ریال آورده بخش خصوصی و اشتغال زایی ۱۶۹ نفر، ۲۰ طرح در زمینه معاونت تولیدات دامی با مبلغ ۱۳۷۵۲۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی، ۲۱۴۰۰۰ میلیون ریال آورده بخش خصوصی و اشتغال زایی ۹۸ نفر و ۱۹ طرح در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی با مبلغ ۵۵۳۰۰۰ هزار میلیون ریال تسهیلات بانکی، ۸۵۱۵۰۰ میلیون ریال آورده بخش خصوصی و اشتغال زایی ۲۰۲ نفر است.

او در ادامه با اشاره به طرح‌های دستگاه‌های وابسته به این سازمان نیز اظهار کرد: با افتتاح ۶۳ پروژه در بخش عشایر استان فارس با اعتبار استانی ۷۱۱۸۳ میلیون ریال و اعتبار ملی ۵۰۶۶۷ میلیون ریال بیش از ۱۱۳۵ خانوار از افتتاح این طرح‌ها منتفع می‌شوند و در حوزه اداره کل منابع طبیعی نیز با افتتاح ۱۲ طرح با اعتبار ملی ۲۰۵۷۰۰ میلیون ریال، بیش از ۵۴۲۲ خانوار از افتتاح این طرح‌ها منتفع می‌شوند.

قاسمی در ادامه دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، حضور مسئولین این سازمان در برنامه‌های ویژه بزرگداشت هفته دولت در رسانه ملی و سایر رسانه‌ها و شرکت در میزگرد‌های تخصصی، ملاقات چهره به چهره با ذی نفعان سازمان از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار