بهترین فیلم‌های اکشنی که نتفلیکس به نمایش می‌گذارد

ورایتی لیستی از بهترین فیلم‌های ژانر اکشن که از سوی نتفلیکس در حال نمایش است، معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها با شیوع ویروس کرونا فیلم‌هایی که به صورت آنلاین نمایش داده می‌شوند، بیش از پیش مورد استقبال قرار می‌گیرند. نتفلکیس یکی از بزرگترین کمپانی‌ها در این عرصه است که ورایتی بهترین فیلم‌های ژانر اکشن آن را معرفی کرده است.

در این لیست فیلم‌هایی پرفروش با بودجه‌های زیاد مثل «یادآوری کامل» و «المپیوس سقوط کرده‌ است» و همچنین فیلم‌های «وی مثل وندتا» و «جنب و جوش کنگ فو» معرفی می‌شود.

این لیست شامل عناوین جدیدی مثل «گارد قدیمی»، «استخراج»، «۶ زیرزمین» و انیمیشن محبوب و برنده اسکار «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» هم می‌شود. «پسران بد» و «ایندیانا جونز» هم فیلم‌های کلاسیکی هستند که در این سرویس نمایش داده می‌شوند.

استخراج «Extraction»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
این فیلم که محصول خود نتفلیکس است، صحنه‌های اکشن فراوانی دارد. شخصیت تیلور ریک (کریس همسورث) توسط شخصی استخدام می‌شود تا پسر یکی از قاچاقچی‌های مواد مخدر در داکا بنگلادش را فراری دهد. او این پسر را نجات می‌دهد و به محل اجرای عملیات خروج می‌برد که مشکلات جدیدی برای آن‌ها به وجود می‌آید.

ایندیانا جونز و مهاجمان صندوق گمشده «Raiders of the Lost Ark»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
این فیلم سینمایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ داستان یک باستان شناس به نام ایندیانا جونز است که برای رسیدن به یک گنجینه گمشده با مشکلات زیادی از جمله نازی‌های آلمان مقابله می‌کند. این فیلم اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز است که به هریسون فورد کمک کرد، به عنوان بازیگر محبوب فیلم‌های اکشن شناخته شود.

ایپ من «IP Man»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
این فیلم در ژانر بیوگرافی و هنر‌های رزمی است که رویداد‌های زندگی ایپ من، استاد هنر‌های رزمی که به بروس لی نیز این هنر را آموخت، به تصویر می‌کشد. ایپ من به دلیل آنکه در زمان جنگ ژاپن و چین زندگی می‌کرد؛ با مشکلات و رویداد‌های زیادی روبرو شد. دانی ین بازیگر این فیلم است که توانست با این مجموعه سینمایی به محبوبیت زیادی برسد.

گارد قدیمی «The Old Guard»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
این فیلم ابرقهرمانی که در رأس آن یک شخصیت زن قرار دارد، توسط جینا پرینس بایدوود کارگردانی شده و داستان افرادی را روایت می‌کند که جنگجویان ابدی هستند. مامور سابق سازمان سیا این گروه را استخدام می‌کند تا چند بچه که در جنوب سودان دزدیده شده اند را نجات دهند؛ البته در این ماموریت با گروهی مجرب درگیر می‌شوند.

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی «Spider Man: Into the Spider-Verse»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
این انیمیشن برنده اسکار در زمان اولین اکران خود مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. این انیمیشن داستان یک نوجوان به نام مایلز مورالز را روایت می‌کند که توسط یک عنکبوت رادیو اکتیو گزیده می‌شود. او حالا به مرد عنکبوتی تبدیل شده و باید طرز استفاده از تار‌ها را بیاموزد.

یادآوری کامل «Total Recall»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
با گذشت سی سال هنوز این فیلم سینمایی به کارگردانی پل ورهوفن می‌تواند مخاطب خود را داشته باشد. داستان فیلم در سال ۲۰۸۴ روایت می‌شود. جایی که یک کارگر ساختمانی با بازی آرنولد شوارتزنگر طی رویایی که به‌طور مصنوعی به او القا می‌شود حیات قبلی خویش به عنوان مامور مخفی در سیاره مریخ را به یاد می‌آورد.

پسران بد «Bad Boys»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
این فیلم اکشن و کمدی که جدیدترین قسمت آن سال گذشته منتشر شد، توسط مایکل بی ساخته شده و داستان دو پلیس را روایت می‌کند که باید قبل از یک معامله بزرگ مواد مخدر، جلوی آن را بگیرند.

سولو: یک داستان جنگ ستارگان «Solo: A Star Wars Story»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
این فیلم سینمایی دومین اثر مستقل از دنیای جنگ ستارگان است و از نظر داستانی در بین وقایع اتفاق افتاده بین قسمت سوم جنگ ستارگان «انتقام سیت» و قسمت چهارم «امیدی تازه» قرار دارد. ران هاوارد کارگردان این فیلم است و بازیگران آن امیلیا کلارک و وودی هارلسون هستند.

انتقام جو «Avengement»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
در این فیلم اکشن که محصول انگلیس است، داستان یک زندانی با بازی اسکات ادکینز روایت می‌ شود؛ مردی که توسط پلیس به بیمارستانی که مادرش در آن جان خود را از دست داده، منتقل می‌شود؛ اما تصمیم می گیرد فرار کند و از کسانی که زندگی او را تباه کرده اند، انتقام بگیرد.

شب برای ما می‌آید «The Night Comes for Us»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
این فیلم سینمایی در ژانر مهیج محصول کشور اندونزی است. در این فیلم مردی که سابقاً عضو یک گروه خلافکاری بوده است، برای محافظت از یک کودک که پدر و مادرش را از دست داده با گروهی تبهکار روبرو می‌شود.

المپیوس سقوط کرده‌ است «Olympus Has Fallen»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
در این فیلم مهیج محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی آنتونیو فوکوا، کاخ سفید توسط یک گروه تروریستی مورد حمله واقع می‌شود و رئیس جمهور آمریکا و کارکنانش گروگان گرفته می‌شوند. کسی که در گذشته مسئول امنیت رئیس جمهور بوده است، حالا ماموریت دارد که فرزند رئیس جمهور را نجات دهد.

مرز‌های سه گانه «Triple Frontier»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
«مرز‌های سه گانه» ماجراجویی گروهی است که قبلاً عضو نیرو‌های ویژه بوده اند و اکنون می خواهند یک سرقت بزرگ در آمریکای جنوبی را ترتیب بدهند تا این بار به جای خدمت به کشور به خودشان خدمت کنند!

وی مثل وندتا «V for Vendetta»

بهترین فیلم‌های اکشن نتفلیکس
این فیلم سینمایی که ژانری سیاسی و هیجان انگیز دارد، داستان فردی است که نقاب گای فاکس را می پوشد و با دزدیدن یک نفر از شبکه تلویزیونی انگلیس، مردم را به ایستادگی در برابر دولت ترغیب می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
اصلا نتفیلیس چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
باشگاه محترم خبرنگاران جوان، لطفا بفرمایید برای چی نتفلیکس رو تبلیغ میکنین؟