انعقاد تفاهم نامه حذف ۳۰ کلاس درس سنگی در خوزستان

با هدف طرح آجر به آجر و حذف مدارس سنگی در مناطق عشایری تفاهم نامه احداث ۳۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال در مناطق عشایری خوزستان با گروه جامعه یاوری فرهنگی منعقد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با هدف طرح آجر به آجر و حذف مدارس سنگی استان تفاهم نامه احداث ۳۰ کلاس درس در مناطق عشایری خوزستان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، حاجی خانی رئیس و عضو هیئت مدیره جامعه یاوری فرهنگی، جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز و زیبا صالحپور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز منعقد شد.

قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: جامعه یاوری فرهنگی با مشارکت در احداث و تکمیل مدارس استان اقدامات ارزشمند و ماندگاری انجام داده و نسل آینده ایران عزیز خود را مدیون خیرین نیک اندیشی می‌داند که با سخاوتمندی و بذل دارایی خود در امر مقدس مدرسه سازی گامی موثر در اجرای عدالت آموزشی و توسعه علم و فرهنگ کشور برداشته اند.

او افزود: طبق این تفاهم نامه در راستای بسته تحولی طرح آجر به آجر و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در خصوص حذف مدارس سنگی استان به امضاء رسید و مقرر شد ۳۰ کلاس درس ایمن و مستحکم در مناطق عشایری و کم برخوردار با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال ساخته و مورد استفاده دانش آموزان عزیز این مناطق قرار خواهد گرفت.

این ۳۰ کلاس درس بت کمک۳۰ خیر نیکوکاری که در جامعه یاوری فرهنگی عضو هستند تقبل شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.