۴ هزار تاکسی فرسوده در مشهد جولان می دهند

ناوگان نوسازی تاکسیرانی مشهد از نیمه سوم مرداد با اعطای دو وام به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم نامه ای برای تامین خودرو، جایگزینی و نوسازی ناوگان تاکسیرانی منعقد شد.
 
او افزود: تا سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰ درصد از ناوگان تاکسیرانی جزو تاکسی‌های فرسوده تلقی می‌شوند و در حال حاضر حدود چهار هزار تاکسی فرسوده در سطح شهر فعال است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: طرح نوسازی این ناوگان از نیمه سوم مرداد ماه آغاز با اعطای دو وام به مبلغ جمعا ۷۰۰ میلیون ریال با سود ۱۸ درصد که ۱۴ درصد آن طبق مصوبه شورای اسلامی شهر از طریق یارانه شهرداری و چهار درصد به صورت سهم متقاضی پرداخت می‌شود؛ در حال انجام است.

محبی بیان کرد: همچنین با پیش بینی‌های صورت گرفته و با استفاده از ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید تفاهم نامه‌ای در جهت جایگزینی و نوسازی ناوگان تاکسیرانی با حداقل استاندار‌های یورو پنج منعقد شده است.

او تصریح کرد: این تفاهم نامه می‌تواند به بهبود کیفیت عملکرد و ارائه خدمات حمل و نقل درون شهری و گردشگری به زائرین بارگاه منور رضوی کمک شایانی کند.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار