مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان:

کلاس‌های درس سنگی در خوزستان حذف می‌شوند

قربانی گفت: حذف ۳۰ کلاس درس سنگی در خوزستان در طرح آجر به آجر و انعقاد تفاهم نامه با گروه جامعه یاوری فرهنگی صورت می‌گیرد.

علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به اجرای طرح آجر به آجر و انعقاد تفاهم نامه با گروه جامعه یاوری فرهنگی اشاره کرد و گفت: ۳۰ کلاس سنگی در مناطق عشایری حذف می‌شوند.

او افزود: جامعه یاوری فرهنگی با مشارکت در احداث و تکمیل مدارس استان اقدامات ارزشمند و ماندگاری انجام داده و نسل آینده ایران عزیز خود را مدیون خیرین نیک اندیشی می‌داند که با سخاوتمندی و بذل دارایی خود در امر مقدس مدرسه سازی گامی موثر در اجرای عدالت آموزشی و توسعه علم و فرهنگ کشور برداشته اند.

قربانی با بیان اینکه تامین هزینه احداث ۳۰ کلاس درس مقاوم و ایمن به مبلغ بیش از ۲۷ میلیارد ریال در مناطق عشایری استان با همکاری خیرین نیکوکار که در جامعه یاوری فرهنگی عضو هستند تقبل شده است، اظهار داشت: حاجی خانی رئیس و عضو هیئت مدیره جامعه یاوری فرهنگی، جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز و زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در مراسم انعقاد تفاهم نامه حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.