آسفالت ریزی اساسی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از عملیات آسفالت ریزی بلوارشهیدحاج قاسم سلیمانی (کمربندی میانی) توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، بابک شریفی  مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: طی هفته گذشته همکارانم با اجرای آسفالت تراشی، تسطیح و رگلاژ مسیر پروژه را آماده انجام عملیات آسفالت ریزی نموده اند که از امروز عملیات آسفالت‌ریزی اساسی این مسیر آغاز گردید.

او افزود: پروژه آسفالت‌ریزی بلوار ملا صدرا به طول ۲۵۰۰ متر و عرض ۱۶ متر است که توسط سازمان عمران شهرداری تبریز و در محدوده شهرداری منطقه ۳ تبریز اجرا می‌شود.

 او خاطرنشانکرد: به دلیل نوع خاک بستر مسیر لازم بود جهت افزایش عمر آسفالتریزی بامصالح آهکی زیرسازی پروژه را تثبیت نمائیم که باعث طولانی‌تر شدن مدت زمان اجرائی پروژه شد و همچنین در جهت کاهش ترافیک مسیر و رفاه حال شهروندان حین انجام عملیات آسفالتریزی بخشی از مسیر برای تردد غرب به شرق باز است.

مدیرعامل سازمان عمران با بیان اینکه هرگز کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد افزود: زمانبر شدن اجرای پروژه‌های آسفالت بدلیل لزوم اصلاح اساسی زیرسازی و روسازی مسیر‌ها و اجرای آسفالت با کیفیت است.

شریفی اضافه کرد: به دلیل کیفیت پائین زیرسازی‌ها در برخی مسیرها، لازم است عملیات اساسی راه سازی انجام گیرد که شامل بررسی زیرسازی و تراش، تثبیت، رگلاژ و تسطیح و در مرحله آخر آسفالت ریزی است که به دلیل تأخیر‌های بوجود آمده از شهروندان محترم عذرخواهی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار