استقرار تربت‌حیدریه بر ریل توسعه و صنعتی شدن

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفـت: با تلاش‌ها و اقدام‌های صورت گفته اکنون این شهرستان بر ریل توسعه و صنعتی شدن قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی طرح‌هایی بزرگی از جمله مجتمع فولاد، کارخانه خاک‌های صنعتی و نیروگاه برق در این منطقه هستیم که این خود منشا تحول بسیار بزرگی در این خطه محسوب می‌شود.

او با بیان این که رمز توسعه، اتحاد و همدلی و تعامل مستمر مدیران دستگاه‌ها با مردم است ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از بخش‌ها و روستا‌های این شهرستان به طور مستمر بازدید می‌شود و مشکلات مربوط به هر منطقه در کارگروه‌های ویژه‌ای مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

فرماندار ویژه تربت‌حیدریه بر لزوم تهیه و تدوین سند راهبردی بخش کدکن با هدف توسعه همه جانبه آن تاکید  و ادامه داد: بخش کدکن از جمله مناطق غنی و توانمند در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، معدنی و طبیعی محسوب می‌شود که با وجود ظرفیت‌های ممتاز، این منطقه از مدار توسعه عقب مانده است.

بیشتر بخوانید


رستمی بیان کرد: برای جبران این عقب ماندگی، مهمترین راه تهیه و تدوین سند توسعه راهبردی است که در قالب این طرح با انجام کار کارشناسی شده و تعامل تمام مسوولان، معتمدان و نخبگان، ظرفیت‌های بخش کدکن شناسایی و نقشه راه برای پیشرفت و توسعه این منطقه فراهم می‌شود.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.