بازیکن تیم سپاهان فوتبال اصفهان:

فوتبال بانوان همیشه درگیر حامی مالی بوده است

کریمی گفت: لیگ فوتبال بانوان همیشه با مشکل کمبود حامیان مالی دست و پنجه نرم کرده است.

فاطمه کریمی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من در کنار فوتبال، مربیگری بدنسازی هم انجام می‌دهم و علاوه بر اینکه یک بازیکن فوتبال هستم این حرفه را هم دنبال می‌کنم.

او تصریح کرد: لیگ فوتبال بانوان همیشه درگیر حامی مالی بوده است و به نظر من اگر لیگ با چند تیم کمتر، اما قدرتمندتر برگزار شود، جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. پوشش رسانه‌ای هم به نظر من انگیزه زیادی می‌تواند برای تمامی بازیکنان ایجاد کند.

کریمی افزود: بعد از عید نوروز تمریناتم را آغاز کردم و با توجه به شیوع کرونا که مشکلاتی را برای همه به وجود آورد، سعی کردم از ورزش دور نمانم و تمرینات بدنسازی و کار با توپ را انجام دهم.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان در ادامه گفت: به نظرم پیشرفت در هر کاری نیازمند چند نکته است که برای من تلاش و پشتکار زیاد مسئله مهمی است، به خصوص در فوتبال که این مسئله خیلی مورد توجه است که باید با پشتکار قوی جایگاه مناسبی برای خودمان بسازیم.
مربیگری بدنسازی و یادگیری زبان انگلیسی بعد از فوتبال در اولویت من هستند

کریمی تصریح کرد: آینده را نمی‌توان به طور دقیق پیش بینی کرد، اما انسان به طور ذاتی طالب یادگیری است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم که از علایقم در زمینه‌های مختلف بهترین استفاده را بکنم. در کنار فوتبال، مربیگری بدنسازی و یادگیری زبان انگلیسی در اولویت من هستند.

او افزود: من ورزش را با فوتسال شروع کردم و اولین بار در بازی‌های رسمی فوتبال استان‌مان وارد تیم نوید گستر شدم و توانستم با آن تیم مقام قهرمانی رقابت‌ها را کسب کنم. بعد از آن هم با تیم‌های دیگر استان همراه بودم که مقام‌های زیادی کسب کردیم. باشگاه سپاهان ۴ سال پیش برای تیم داری در فوتبال بانوان اعلام آمادگی کرد و من هم توانستم عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ شوم.

بازیکن تیم سپاهان در ادامه گفت: به طور حتم برنامه باشگاه‌ها مشخص شده است، اما برنامه برگزاری لیگ به طور دقیق نیست. البته به گفته مسئولان فدراسیون ان شا الله در صورت مساعد بودن شرایط، از نیمه‌ی دوم مهر ماه لیگ بانوان شروع می‌شود.


بیشتر بخوانید

فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی فوتبالی ام پشت سر گذاشتم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار