شهبازی: لیگ فوتبال بانوان باید تماشاگرپسند باشد

سرمربی فصل پیش وچان کردستان گفت: امکانات در لیگ فوتبال بانوان باید تا حدی بالا برود که کیفیت بازی‌ها بهتر شود و بازی‌ها تماشاگرپسند باشند.

سمیه شهبازی سرمربی فصل گذشته وچان کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: من هنوز تصمیمی برای فصل آینده ام نگرفته ام که به کدام تیم در لیگ برتر ملحق شوم. از لحاظ آرامش، ما محیط خوبی در کردستان با تیم وچان داشتیم، اما این تیم یک تیم شخصی بود و با تیم‌هایی که از طرف یک ارگان یا کارخانه حمایت می شوند تفاوت دارد. مسئولان تیم وچان تمام تلاششان را کردند و برای ما و بازیکنان هم این ایام به خوبی سپری شد.

او تصریح کرد: امکانات سخت افزاری باید در لیگ برتر فوتبال بانوان بهتر شود تا در سطح مسابقات و کیفیت بازی‌ها تاثیر بگذارد و مسابقات تماشاگرپسند شوند. در ضمن همین بهتر شدن امکانات باعث دلگرمی ما مربیان و بازیکنان هم می‌شود. امکانات لازم باید در اختیار تیم‌ها و مربیان قرار بگیرد تا شرایط خوبی برای فوتبال بانوان ما رقم بخورد.

شهبازی افزود: سال‌های گذشته این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد و زمانیکه مسابقات لیگ تمام می‌شد، بازیکنان بین ۲ فصل تمرین نمی‌کردند و آمادگی لازم خود را از دست می‌دادند، اما اکنون این مسئله بهتر شده است. فصل که تمام می‌شود مربیان و بازیکنان قراردادشان با باشگاه تمام می‌شود، اما آن‌ها باید خودشان در این ایام تعطیلات کارشان را ادامه دهند تا برای فصل آینده باشگاه آسوده خاطر باشد. سالن بدنسازی، زمین مناسب و وسایل و تجهیزات هم به بالابردن کیفیت کار کمک می‌کند.

سرمربی فصل پیشین تیم وچان کردستان در ادامه گفت: تمام زندگی من فوتبال است و در کنار مربیگری در تیم‌های لیگ برتر به کار آموزش فوتبال هم مشغولم. علاقه من به فوتبال است و به کار‌های دیگر علاقه‌ای ندارم.

شهبازی تصریح کرد: فوتبال به من کمک زیادی کرد در شناخت فرهنگ‌های متفاوت به خصوص در سفر‌هایی که به همراه تیم ملی به کشور‌های دیگر دنیا سفر می‌کردم، باعث تغییر دیدگاه من نسبت به آن کشور‌ها و حتی تغییر دیدگاه آن‌ها نسبت به ما شد. من سه سال در اصفهان بودم و پس از آن برای ادامه کار مربیگری ام به کردستان رفتم و در آنجا با مردم مهربان، خونگرم و مهمان نواز کردستان آشنا شدم.

او افزود: من خیلی دیر فوتبال را شروع کردم، در زمان مدرسه والیبال بازی می‌کردم، اما زمانیکه از دانشگاه فارغ التحصیل شدم به سمت فوتبال رفتم. آن زمان‌ها امکانات مانند اکنون نبود، اما به هر حال من در کلاس آموزشی فوتبال ثبت نام کردم و بعد مدارکم را در مربیگری ارتقا دادم. به یاری خدا بود که توانستم در سال اول حضورم در لیگ برتر با تیم آینده سازان به مقام قهرمانی در این رقابت‌ها برسم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار