حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت تا پایان آذر ماه

دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت تا پایان آذر ماه امسال در استان کرمانشاه حذف می‌شود.

حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت تا پایان آذر ماهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک از پارسال در همه شهرستان‌های استان راه اندازی شده و در شهر کرمانشاه نیز از تیرماه امسال اجرایی شده است که با همکاری خوب پزشکان، داروسازان و بخش‌های آزمایشگاهی و رادیولوژی در حال اجرا است.

او گفت : از مجموع مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت استان کرمانشاه ۸۵ درصد به طرح نسخه نویسی الکترونیک و ۷۴ درصد نیز به طرح نسخه پیچی الکترونیک متصل هستند.

او ارتقا کیفیت خدمات درمانی، کاهش مصرف کاغذ، کاهش تردد‌های غیرضروری، جلوگیری از جعل و تقلب در اسناد پزشکی را از جمله مزایای اجرای این طرح‌ها دانست و افزود: برنامه ریزی کرده ایم تا پایان شهریورماه امسال ۱۰۰ درصد مراکز را به طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک متصل کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه به راه اندازی سامانه استحقاق سنجی الکترونیکی نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در تمام بیمارستان‌های دانشگاهی استان راه اندازی شده و افراد از طریق این طرح می‌توانند با مراجعه به بیمارستان صرفاً با اعلام کد ملی خود از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار