کلنگ زنی و افتتاح ۳۴ طرح عمرانی در باشت

فرماندار باشت گفت: همزمان با هفته دولت ۳۴ طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید مسعود حسینی فرماندار باشت گفت: این طرح ها با ۴۹۱ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال سرمایه گذاری کلنگ زنی یا بهره برداری می شود.

حسینی افزود: از این تعداد ۱۵ پروژه با ۲۱۴ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود.

فرماندار باشت تعداد طرح های این شهرستان که قرار است عملیات اجرایی آنان همزمان با هفته دولت شروع شود را ۱۹ مورد برآورد کرد و گفت: ۲۷۷ میلیارد ریال بودجه برای اجرای این طرح ها پیش بینی شده است.

حسینی افزود: چهار طرح هادی،گازرسانی به ۲ روستا، پنج طرح توسعه شهری، اصلاح شبکه برق چند روستا و احداث سایت های تلفن همراه از جمله مهمترین طرح های قابل بهره برداری هفته دولت امسال در باشت است.

او شروع عملیات اجرایی ۱۲طرح توسعه شهری،ساخت ۲ زمین چمن مصنوعی،پنج طرح اصلاح و توسعه برق از مهمترین پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن در هفته دولت شروع می شود.

حسینی آسفالت روستاهای آهورک، چاه تلخ، لیراب و ملا سرتیب به مساحت ۴۵ هزار متر مربع،فاز سوم پارک تپه، پارک بانوان، تکمیل بلوار شهید تاجگردون، ساختمان ترمینال از جمله طرح های مهم هفته دولت در باشت است که افتتاح خواهد شد.

فرماندار باشت خدمات دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۲ تاکنون را بی سابقه توصیف کرد و افزود: تبدیل صدها هکتار زمین دیم به آبی،احداث باغستان ها،توسعه راه های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی،ساخت بیمارستان و افزایش زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان به ویژه در مناطق روستایی از دستاوردهای دولت در سال های اخیر بوده که با پیگیری های نماینده ادوار مردم در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

حسینی افزایش زیرساخت های شبکه گاز،مخابرات و آب به ویژه در مناطق روستایی از دیگر خدمات انجام شده در دولت های یازدهم و دوازدهم است که باعث شکل گیری مهاجرت معکوس از شهرها به روستاهای باشت شده است.

او با اشاره به در دست اجرا بودن طرح های انتقال آب به زمین های کشاورزی،کارخانه بیو اتانول باشت، تصفیه خانه فاضلاب شهر باشت و چندین پروژه توسعه شهری روند پیشرفت و آبادانی این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.