توزیع ۵ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در مدارس چهارمحال و بختیاری

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از توزیع ۵ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خدایار قاسم پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، پنج میلیارد ریال تجهیزات ورزشی خریداری شده است که در مدارس استان توزیع می‌شود.

او افزود: این وسایل ورزشی که شامل توپ، تور، راکت، طناب ورزشی است در قالب کاروان «مهر با نشاط» و به صورت متمرکز در ۱۷ ناحیه آموزش و پرورش توزیع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


قاسم پور اضافه کرد: این وسایل ورزشی از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری شده است و تا آغاز سال تحصیلی بین مدارس توزیع می‌شود.

او با اشاره به اینکه امسال سومین سال است که در آستانه سال تحصیلی جدید کاروان وسایل ورزشی برای مدارس و نواحی آموزش و پرورش ارسال می‌شود ادامه داد: در سال تحصیلی جدید در طول هفته بیش از ۱۲ هزار ساعت کلاس درس تربیت بدنی به دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در استان آموزش داده خواهد شد.

قاسم پور گفت: این وسایل ورزشی در راستای کیفیت بخشی به ساعات تربیت بدنی در مدارس، رونق بخشیدن به ورزش مدارس و افزایش سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان، تجهیز امکانات ورزشی مدارس توزیع می‌شود.

او به اجرای طرح‌های ملی تربیت‌بدنی در مدارس از جمله مسابقات و جشنواره‌های ورزشی و مسابقات درون مدرسه‌ای اشاره کرد و افزود: آماده شدن زیرساخت‌های ورزشی در مدارس در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار