نمره ضعیف نیمار و امباپه در فینال لیگ قهرمانان اروپا

رسانه‌های معتبر فرانسه به عملکرد ۲ ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا نمره بسیار پایینی دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان,  تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شد و در فتح این رقابت‌ها ناکام ماند.

در پی ناکامی تیم پاریسی، بیش از همه ۲‌ستاره نامدار این باشگاه یعنی نیمار و کیلیان امباپه آماج انتقادات رسانه‌های ورزشی قرار گرفتند.

این ۲ بازیکن که با هزینه‌ای بیش از ۴۰۰ میلیون یورو به این تیم فرانسوی پیوستند، نتوانستند در بازی برابر بایرن مونیخ انتظارات را برآورده سازند به طوری که روزنامه اکیپ و مجله فرانس فوتبال فرانسه به آن‌ها نمره ضعیفی داده اند.

فرانس فوتبال به نیمار نمره ۴ و به امباپه نمره ۳ را داد، در حالی که از نظر فرانس فوتبال "آندر هره را" بازیکن شاخص پاری سن ژرمن بود که نمره هفت را دریافت کرد.

فرانس فوتبال در این باره می‌نویسد،  این که بازیکن اسپانیایی پاری سن ژرمن بهترین بازیکن این تیم در بازی یکشنبه شب بود، حقیقتی غم انگیز است. او شاهد ناکامی نیمار و امباپه بود که یکی از بزرگترین بازی‌های زندگی خود را واگذار کردند.

روزنامه اکیپ نیز مطلب مشابهی منتشر کرد. این روزنامه به نیمار و امباپه نمره ضعیف ۳ را داد.

اکیپ در مورد نیمار نوشت، او در مصاف تک به تک با نویر فرصتی را از دست داد که می‌توانست همه چیز را تغییر دهد. هر چه بازی می‌گذشت نیمار بیشتر آشفته و پریشان می‌شد.باواریایی‌ها تاثیر نیمار و امباپه را کاملاً خنثی کرده بودند.

اکیپ در مورد امباپه نیز نوشت، او ۱۰۰ درصد آماده نبود و فرصت‌هایی را از دست داد.

از نظر این روزنامه در تیم پاریسی  فقط برنات، هره را، کیلور، کیمپمبه و تیاگو سیلوا نمره قبولی دریافت کردند.

از نظر اکیپ نویر بهترین بازیکن میدان بود که نمره ۹ را دریافت کرد. تیاگو آکانتارا و کومان هم امتیاز ۸ را دریافت کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار