حمایت سرمربی پاری سن ژرمن از نیمار و امباپه

سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه پس از شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا به حمایت از ۲ ستاره خود پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال پاری سن ژرمن بامداد امروز (دوشنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شد و عنوان قهرمانی را از دست داد با این وجود " توماس توخل" سرمربی این تیم فرانسوی از نیمار و کیلیان امباپه، ۲ ستاره گران قیمت خود تمجید و حمایت کرد.

مالکان قطری پاری سن ژرمن سال ۲۰۱۷ میلادی ۴۰۲ میلیون یورو برای جذب نیمار و کیلیان امباپه هزینه کردند تا فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند، اما این ۲ بازیکن در دیدار فینال نتوانستند برابر بایرن مونیخ راه به جایی ببرند. نیمار با دریافت یک کارت زرد و با چشمانی اشکبار کار خود را به پایان رساند.

توخل در مورد این ۲ بازیکن گفت: می‌خواهیم نیمار و کیلیان برای ما گلزنی کنند، اما نمی‌توانیم از آن‌ها بخواهیم همیشه این کار را انجام دهند. من به نیمار افتخار می‌کنم، زیرا با توانی باورنکردنی در مسابقه شرکت کرد و ذهنیت خود را نشان داد. برای کیلیان این مسابقه دشوار بود، زیرا او از مصدومیت جدی رنج می‌برد و در بسیاری از جلسات تمرینی غیبت داشت. حضور او در این بازی معجزه بود.

سرمربی پاری سن ژرمن افزود: من مطمئنم که اگر ما گل اول را به ثمر می‌رساندیم، می‌توانستیم این بازی را با نتیجه یک بر صفر ببریم. تصورم این بود که اولین گل، سرنوشت این فینال را تعیین می‌کند. ما باید این کیفیت را حفظ کنیم تا در همین مسیر به کار خود ادامه دهیم.

توخل درباره آینده خود در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز گفت: من با این تیم قرارداد دارم، چیز دیگری نمی‌دانم.

ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن نیز در واکنش به شکست تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما فصل بسیار خوبی داشتیم. در رقابت‌های لیگ قهرمانان هم عالی بودیم، هیچ شخصی فکر نمی‌کرد ما به فینال این مسابقات برسیم.

الخلیفی گفت: ما به کسب جام خیلی نزدیک شده بودیم. برای پیروزی همه کار کردیم، اما فوتبال همین است. تلاش خواهیم کرد فصل آینده قهرمان لیگ قهرمانان شویم، زیرا هدف ما همین است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار