واکنش کاربران به نظم چشم نواز هیئت‌ های عزاداری:

کار هیئتی برای سیدالشهدا یعنی نظم زبانزد

کاربران فضای مجازی نسبت به عکس‌ های منتشر شده از نظم چشم نواز مراسم‌ های عزاداری در محرم ۹۹ واکنش‌ های زیادی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  در گذشته وقتی می‌خواستند از کاری بی‌نظم یاد کنند عنوان «هیئتی» را برای آن استفاده می‌کردند، ولی مردم در محرم امسال و این عزاداری به خاطر شیوع کرونا نشان دادند که کار هیئتی یعنی نظم و این شب‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به زیباترین شکل مراسم عزاداری را برپا می‌کنند.

گفتنی است؛ قبل از شروع محرم شبکه‌های معاند در رابطه با برگزاری مراسم عزاداری اعلام کرده بودند که در مراسم عزای حسینی دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نخواهد شد و درصورت برگزاری این مراسم‌ها در محرم، آمار مبتلایان به ویروس کرونا افزایش خواهد یافت. اما با شروع این ماه و پس از انتشار عکس‌ها و فیلم‌هایی از برگزاری هیئت‌ها و دسته‌ها، مشخص شد نه تنها عزاداری امسال کمرنگ نشده بلکه با نظم و زیبایی بیشتری در حال برگزاری است.

همچنین محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) در تکیه سیاری که به مناسبت ماه محرم برپا کرد  از حاضرین خواهش می‌کند که حتما ماسک بزنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند. این ویدئو نشان دهنده اهتمام مداحان به دستورالعمل‌های بهداشتی است. در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:


در همین راستا هشتگ #هیئتی در توئیتر توسط کاربران فضای مجازی داغ شده است. کاربران با انتشار توئیت‌هایی این نظم و ترتیبی که در تصاویر منتشر شده از عزاداری‌های ایام محرم به چشم می‌خورد را تحسین کردند.

در ادامه تعدادی از این توئیت‌ها را مشاهده می‌کنید:

 

توئیت کیانوش جهانپور

#هیئتی_نظم

#هیئتی_نظم

#هیئت

#هیئت

#هیئت_حسینی


بیشتر بخوانید

استقبال گرم عزاداران حسینی (ع) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
عزاداري + كنكور = فاجعه قرن در آخر شهريورماه
فكر كنم آخر شهريور سردخونه كم بياريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
اگه مداحا ديدن شلوغ شده و مردم فاصله دو متر از جلويي و كناري رو رعايت نميكنن بايد بلافاصله مراسم رو قطع كنه و اگه بازم تكرار كردن كلا جم كنن والا فاجعه ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
خوش بحالشون
کاش شهرهای دیگه هم چنین فضاهای بزرگی داشته باشند
ما که در شهرمون چنین مکان بزرگی نداریم:(