مدیر عامل ستاد دیه کرمان گفت: یکی از خیران با اهدای هزینه نذورات خود در ماه محرم به ستاد دیه استان، زمینه آزادی ۳ نفر از زندانیان را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: یکی از خیران با  تاسی از سیره اهل بیت علیهم‌السلام، امروز  به ستاد دیه استان مراجعه و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال هزینه نذورات خود در ماه محرم را به این ستاد اهدا کرد. 

 او افزود: با این مبلغ، زمینه آزادی ۳ نفر از محکومان جرائم غیرعمد کرمان که بدهکار مالی هستند، فراهم شد.

موسوی قوام بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و طبق اعلام وزارت کشور و بهداشت، توزیع برخی از نذورات در این ایام ممنوع است و عزاداران و خیران حسینی می‌توانند هزینه‌های مورد نظر خود را برای آزادی محکومان غیرعمد اهدا کنند.

موسوی قوام تصریح کرد: ستاد دیه استان ضمن مکاتبه‌ای با هیئت‌های مذهبی استان و اتاق اصناف، خواستار اطلاع رسانی به تمامی هیئت داران، بازاریان و کاسبانی که در این ایام نذر و نذوراتی دارند و نمی‌توانند آن را بر طبق دستورالعمل های بهداشتی ادا کنند و می‌توانند هزینه آن را صرف آزادی محکومان غیر عمد اختصاص دهند، شد. 

او با بیان اینکه از ابتدای امسال ستاد دیه استان موفق به آزادی ۱۶۰ مددجوی جرائم غیرعمد از سطح زندان‌های استان شده است، بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۱۶ مددجوی در سطح زندان‌های استان داریم که برای آزادی آنان بیش از ۹۰ میلیارد ریال نیاز است.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار