استاندار لرستان:

مشکلات زیرساختی پلدختر و پروژه های نیمه تمام امسال برطرف می‌شود

استاندار لرستان گفت: براساس برنامه‌ریزی یکساله، مشکلات زیرساختی ناشی از سیل در پلدختر برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،استاندار لرستان گفت: براساس برنامه‌ریزی یکساله، مشکلات زیرساختی ناشی از سیل در پلدختر برطرف می‌شود.

سید موسی خادمی روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در پلدختر اظهار داشت: مشکلات این شهرستان در حوزه‌های مختلف همچنین خسارات و آسیب‌های سیل ۹۸ مورد بررسی قرار گرفت و برای برطرف کردن آن با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تصمیم گیری شد.

او گفت: همچنین مشکلات سایت سیل زدگان شهرستان پلدختر و معمولان و برخی روستا‌ها در جلسه امروز بررسی و راهکار‌هایی برای حل مشکلات اتخاذ شد.

استاندار لرستان افزود: برطرف کردن مشکلات دیواره‌های ساحلی پلدختر و معمولان و برخی روستا‌ها در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گرفت.

خادمی افزود: ایستگاه‌های پمپاژ شهرستان پلدختر که در جریان سیل سال گذشته تخریب شدند بررسی شد و تامین منابع مورد نیاز در رابطه با راه اندازی مجدد چهار ایستگاه پمپاژ جهاد کشاورزی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

او بر اهمیت ایستگاه‌های پمپاژ جایدر پلدختر تاکید و یادآور شد: مشکلات این پمپاژ از طریق آب منطقه‌ای رفع وتاغ پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

استاندار لرستان به جاده‌ها و پل‌های احداثی در پساسیل در شهرستان پلدختر اشاره کرد و افزود: پل‌های بسیاری در این مدت به بهره‌برداری رسید و برای تامین منابع و به نتیجه رسیدن حدود ۱۶پل بزرگ و کوچک باقیمانده در پلدختر برنامه ریزی می‌شود.

خادمی بیان کرد: مشکلات زیرساختی پروژه پالایشگاه پلدختر در این جلسه بررسی و مشکل گازرسانی آن با هماهنگی دستگاه‌های متولی برطرف شد.

او افزد: با پیگیری نماینده مجلس برای راه اندازی گاوداری سه‌هزار رأس در پلدختر با مشارکت شرکت شستا زیرساخت‌های لازم مانند زمین وامکانات معرفی شود.

استاندار لرستان اضافه کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد مصوباتی برای فعالیت پروژه کارخانه آهک هیدراته ابلاغ شود و پیگیری‌های جدی تری صورت گیرد تا بتواند براساس برنامه ریزی زمان بندی به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار