نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد؛

تحرکات صهیونیست‌ها در مرز لبنان به خاطر ترس است

نماینده فراکسیون مقاومت و وفاداری پارلمان لبنان تحرکات اخیر صهیونیست‌ها در نقاط مرزی را ناشی از ترس و وحشت آنان از حزب‌الله دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «ولید سکریه» نماینده فراکسیون مقاومت و وفاداری پارلمان لبنان، درباره تحولات اخیر این کشور گفت: تحرکات رژیم صهیونیستی در مرز‌های لبنان با فلسطین اشغالی به خاطر ترس و نگرانی رو به افزایش صهیونیست‌هاست.

ولید سکریه افزود: صهیونیست‌ها گمان کردند که عملیات نفوذ صورت گرفته یا همان گونه که می‌گویند، کشف کردند که سیم‌های خاردار یک منطقه، بریده و یک حفره ایجاد شده است. به همین دلیل، به خاطر ترس از نفوذ نیرو‌های مقاومت و انجام عملیات، دست به این اقدامات زدند.

وی تصریح کرد، صهیونیست‌ها هم اکنون در نگرانی و ترس قرار دارند و منتظر پاسخ مقاومت هستند؛ پاسخی که در واکنش به شهادت نیروی حزب الله در سوریه است.

این نماینده لبنانی خاطر نشان کرد، صهیونیست‌ها هر گونه حرکت در مرز‌ها را عملیات نفوذ قلمداد کرده و از منور و پهپاد استفاده می‌کنند.


          بیشتر بخوانید:


ولید سکریه با اشاره به اینکه تنش از سوی صهیونیست‌هاست نه از سوی حزب‌الله، تأکید کرد، حزب‌الله، آسوده خاطر است، ولی صهیونیست‌ها نگران هستند که مقاومت دست به عملیات بزند.

نماینده فراکسیون مقاومت و وفاداری پارلمان لبنان گفت تصمیم پاسخ به شهادت نیروی حزب الله، در اختیار این حزب است و در شرایط و محل و وضعیت نظامی مناسب، دست به این کار خواهد زد.

این نماینده پارلمان لبنان در پایان خاطر نشان کرد: «به عنوان لبنانی، مخالف هر گونه تغییر در مأموریت نیرو‌های بین‌المللی حاضر در جنوب هستیم؛ زیرا هدف از درخواست آمریکا برای تغییر این نیرو‌ها این است که آنان را مزدوران و جاسوسانی کند که در خدمت اسرائیل باشند».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار