سفر ناگهانی رئیس ارتش رژیم صهیونیستی به مرز‌های شمالی با لبنان

در پی درگیری‌های اخیر در نقطه مرزی بین لبنان و اراضی اشغالی، رئیس ارتش رژیم صهیونیستی طی سفری ناگهانی از فرماندهی شمالی بازدید خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، رسانه‌های صهیونیستی از سفر قریب‌الوقوع   آویو کوهاوی، رئیس ارتش رژیم صهیونیستی به مرزهای شمالی خبر داده‌اند. این سفر غیرمنتظره پس آن انجام می‌شود که بامداد چهارشنبه درگیری‌هایی در مرز شمالی اراضی اشغالی و لبنان رخ داد.

حزب‌الله لبنان تاکنون درباره تنش‌های مرزی بامداد چهارشنبه واکنشی نشان نداده است.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی قرار است طی بازدید پیش‌رو از مقر فرماندهی شمالی بازدید کند.

در بیانیه‌ای که از سوی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده، ادعا شده است: «ارتش اسرائیل همچنان از سطح آمادگی بالایی برای دفاع از استقلال اسرائیل و امنیت شهروندانش برخوردار است و حفظ این آمادگی را ادامه خواهد داد».

طی این بازدید، کوهاوی با فرماندهان نظامی مستقر در حاشیه مرزی با لبنان، دیدار خواهد کرد و در جریان جزئیات درگیری‌ها قرار خواهد گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تنش پیش‌رو در مرز لبنان، اعلام کرده که برای هر سناریویی آمادگی لازم را دارد.

صهیونیست‌ها در خصوص درگیری‌های اخیر مدعی شدند که در پی تیراندازی به سربازان صهیونیست در نقطه مرزی، مواضع لبنان را مورد حمله قرار داده‌اند.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی وارد جنگی مجازی در نقطه مرزی در لبنان شد. در حالی که ارتش صهیونیستی برای مدتی طولانی در نقطه مرزی درگیر بود، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای تاکید کرد که اصلا در آن زمان در نقطه مرزی حضور نداشته است.

در پی یورش ارتش رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق، علی محسن کامل از فرماندهان ارشد حزب‌الله به شهادت رسید. مقاومت لبنان پس از این حادثه تروریستی، تاکید کرد که انتقام فرمانده خود را قطعا خواهد گرفت. وعده حزب الله به انتقام، صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد و در حالت آماده‌باش کامل قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار