اجرای موفقیت آمیز پروژه "پایل اضطراری "مجتمع فولاد نیشابور

برای جلوگیری از توقفات خط تولید کارخانه گندله سازی «پروژه پایل اضطراری» در فولاد نیشابور با موفقیت انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  اسحاقیان معاون طرح و توسعه، فولاد نیشابورگفت: با اجرای پروژه پایل اضطراری ، توقفات ناشی از مشکلات تجهیزات بین دو کارخانه احیاء مستقیم و گندله سازی که موجب توقف واحد گندله سازی می‌گردید، مرتفع شد.

او افزود: در صورتی که کارخانه احیا مستقیم بنا به مشکلات موجود بین تجهیزات کارخانه احیا مستقیم و گندله سازی نتواند از گندله تولید شده در این کارخانه استفاده کند با اجرای این پروژه مسیر تولیدات کارخانه گندله سازی بعد از ترانسفر تاور یا برج انتقال محصول برای پایل و دپو شدن هدایت می‌گردد.
 
معاون طرح و توسعه، فولاد نیشابور ادامه داد: بدین صورت استمرار تولید و انتقال محصول از طریق نوار انتقال وجود دارد و از توقف خط تولید کارخانه گندله سازی جلوگیری می‌گردد.
 
تست موفق راه اندازی  پروژه 

 حیاتی مدیر پروژه فولادسازی ۲، درباره این پروژه گفت: تست اولیه این پروژه در ۲۵ مرداد ماه انجام و در ۳ شهریور ماه ۱۳۹۹ با موفقیت راه اندازی گردید.

او افزود: اجرای این طرح بنا به درخواست واحد گندله سازی انجام گرفت و فرآیند طراحی و ساخت تجهیزات این پروژه به همت پیمانکار و نیز نصب آن در محل مجتمع، با هزینه‌ای بیش از ۳۰ میلیارد ریال انجام شد.
 

بیشتربخوانید


 مدیر پروژه فولادسازی ادامه داد: هنگامی که تولید کارخانه گندله سازی کمتر از ۵۰ تن در ساعت باشد به دلیل افت ایجاد شده در کیفیت محصول از ارسال آن به خط تولید احیا مستقیم جلوگیری و به سمت پایل اضطراری هدایت می‌گردد.

انتهای پیام// ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.