توضیحات پیامکی فتاح درباره حواشی روستای ابوالفضل اهواز

وحید یامین پور، تعدادی از پیامک‌های فتاح، رئیس بنیاد مشتضعفان در مورد حواشی روستای ابوالفضل اهواز را در توئیتر خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشمکش‌ های ادامه دار میان اهالی روستای ابوالفضل اهواز با بنیاد مستضعفان و دستگاه‌های مسئول طی روز‌های گذشته به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. بنا به گفته اهالی این روستا سکونت آن ها در این منطقه از پیش از انقلاب بوده است، اما بنیاد مستضعفان خود را مالک این اراضی می‌داند و دستگاه‌های مسئول نیز آن را به عنوان روستا قبول ندارند.


بیشتر بخوانید


اکنون با گذشت چند دهه از سکونت آن‌ها در این مکان، شنیده ها حاکی است بنیاد مستضعفان با ادعای تملک و حق مالکیت اراضی این منطقه اهالی آن را مجبور به تخلیه خانه‌های خود و ترک آن کرده است. به همین دلیل ساکنان این منطقه چند سالی است با اضطراب ماندن و یا تخلیه کردن خانه‌های خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

در همین مورد وحید یامین پور تعدادی از پیامک‌های فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان را در توئیتر خود منتشر کرد که نشان از بررسی مشکل اهالی این منطقه می دهد. در این پیامک ها، فتاح از بررسی مشکل اهالی این روستا و رفع آن خبر داده است.

توئیت وحید یامین پور درباره حواشی روستای ابوالفضل

توئیت وحید یامین پور درباره حواشی روستای ابوالفضل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار