مانچینی در تیم ملی فوتبال ایتالیا به کارش ادامه می‌دهد

سرمربی تیم ملی ایتالیا برنامه‌ای برای جدایی از جمع لاجوردی پوشان ندارد و تا پایان قراردادش در این تیم می‌ماند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه شایعاتی درباره جدایی روبرتو مانچینی از تیم ملی فوتبال ایتالیا مطرح شد و برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که تعدادی از باشگاه‌های انگلیسی با سرمربی آتزوری تماس گرفته اند، مانچینی این شایعات را تکذیب کرد.  

مانچینی که سابقه کار در باشگاه‌های لاتزیو، اینتر میلان، گالاتاسرای، منچستر سیتی و زنیت  را دارد، اعلام کرده  علاقه‌ای به قبول هدایت تیم‌های باشگاهی ندارد.  

مانچینی سال ۲۰۱۸ هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده گرفت، اما این تیم در جام جهانی روسیه نتوانست عملکرد خوبی ارائه کند. با این حال مانچینی کار بازسازی تیم ملی ایتالیا را از سر گرفت و آتزوری با کسب ۱۰ پیروزی از ۱۰ بازی در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ نشان داد مسیر درستی در پیش گرفته است.  

مانچینی درباره شایعه جدایی خود از تیم ملی ایتالیا اظهار داشت: هدف ما این است که در جام ملت‌های اروپا و جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم. باعث تاسف است که جای خودم را به شخص دیگری بدهم. در تابستان از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشتم.


بیشتر بخوانید:


سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: کار در تیم ملی را از ۲ سال پیش آغاز کردیم و فکر می‌کنم با وجود تمام مشکلات موفق شدیم کار بزرگی انجام دهیم. امیدوارم که در ادامه روند ما بهتر شود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار