تازه‌ترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

این روز‌ها بازار اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان باشگاه‌های فوتبال اروپا بسیار داغ است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های این فصل فوتبال در اروپا و باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده افتاده اند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

سایت های «گل» و "اسکای اسپورتس" در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده است، که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌ کنیم.

بارسلونا به دنبال مدافع منچستر سیتی

تیم فوتبال بارسلونا به دنبال خرید "آنگلینو" مدافع چپ تیم منچسترسیتی است. رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا قصد دارد ستاره سابق پی اس وی آیندهوون را به ورزشگاه نیوکمپ بیاورد.

من سیتی برای فروش این بازیکن ۳۰ میلیون پوند می‌خواهد، همان مبلغی که در بند فسخ قرارداد او با باشگاه لایپزیگ بود.

رقابت آث میلان و فولام برای جذب فلورنتینو

باشگاه آث میلان در نظر دارد فلورنتینو هافبک تیم بنفیکا را به خدمت بگیرد.

بنفیکا تمایلی برای فروش این بازیکن ۲۰ ساله ندارد و انتظار دارد او حداقل یک فصل دیگر در این تیم بماند به همین منظور مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای فلورنتینو قیمت گذاری کرده است تا روسونری‌ها را فراری دهد.

میلان سعی دارد در مذاکره با سران بنفیکا این بازیکن جوان را به مدت ۲ سال به طور قرضی و با گزینه خرید قطعی، به خدمت بگیرد.

باشگاه فولام انگلیس نیز خواهان خرید فلورنتینو بود، اما پیشنهاد آن‌ها رد شده است.

سوارز خواستار روشن شدن تکلیف خود شد

سوارز مهاجم بارسلونا می‌گوید جوزپ ماریا بارتومئو باید تکلیف او را هرچه سریعتر مشخص کند.

پس از روی کار آمدن رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسا، انتظار می‌رود که کاتالان‌ها تغییرات بزرگی را در تیمشان بدهند. سوارز یکی از بازیکنانی است که شاید قربانی شود، اما او می‌گوید می‌خواهد فعلاً در نیوکمپ بماند.

پیرلو خواهان حضور نستا در یوونتوس

به نوشته روزنامه کوریره دلو اسپورت، پیرلو سرمربی جدید تیم فوتبال یوونتوس خواهان آن است که الساندرو نستا، همبازی سابقش به کادر فنی این تیم بپیوندد.

سرمربی جدید بیانکونری‌ها می‌خواهد مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه آث میلان یکی از اعضای کادر فنی او شود.

آرسنال و یوونتوس بر سر معاوضه بیرین و روگانی به توافق نرسیدند

باشگاه آرسنال با معاوضه دنیله روگانی بازیکن یوونتوس با هکتور بیرین بازیکن اسپانیایی خود مخالفت کرد. به نوشته کالچو مرکاتو ۲ تیم مذاکراتی بر سر معاوضه این ۲ بازیکن داشتند، اما نتوانستند به توافقی دست یابند.

کونته به در‌های خروجی اینتر نزدیک شد

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی به نظر می‌رسد پس از شکست اینترمیلان برابر سویا در فینال لیگ اروپا ، آنتونیو کونته سرمربی این تیم، سن سیرو را ترک خواهد کرد.

سرمربی سابق چلسی سال گذشته هدایت اینتر را به عهده گرفت، اما ممکن است خیلی زود این تیم را ترک کند. کونته روز دوشنبه با مقامات باشگاه اینتر ملاقات خواهد کرد و تضمین‌هایی درباره آینده خود می‌خواهد.

او در واکنش به سئوالی درباره سرنوشت خود گفت ممکن است فصل آینده در سن‌سیرو نباشد. در صورت جدایی کونته، ماسیمیلیانو الگری سرمربی سابق یوونتوس جانشین او خواهد شد.

لانگستاف قرارداد خود را با نیوکاسل تمدید کرد

متی لانگستاف بازیکن ۲۰ ساله تیم نیوکاسل قرارداد خود را به مدت ۲ فصل با این تیم تمدید کرد.

انتقال کاوانی به بنفیکا منتفی شد

به گزارش کالچو مرکاتو، مذاکرات بین ادیسون کاوانی و بنفیکا به بست خورد. این مهاجم اروگوئه‌ای در آستانه پیوستن به تیم بنفیکا بود، اما باشگاه پرتغالی نتوانست از پس درخواست‌های او برآید.

اکنون بنفیکا در نظر دارد "داروین نونز" مهاجم ۲۱ ساله آلمیرای اسپانیا را به جای او به خدمت بگیرد. کاوانی در گذشته مورد توجه تیم‌های اینترمیلان، یوونتوس، لاتزیو و روم بود.

سانچو یک فصل دیگر در دورتموند می‌ماند

"سباستین کهل" مدیر باشگاه دورتموند پیش بینی کرد که "جیدون سانچو" ستاره انگلیسی این تیم حداقل به مدت یک فصل دیگر در این باشگاه بماند.

این وینگر ۲۰ ساله مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار دارد، اما ۲ باشگاه هنوز نتوانسته اند به توافقی دست یابند. "کهل" یک بار دیگر تاکید کرد که سانچو می‌خواهد در بورسیا دورتموند بماند و این باشگاه تمایلی به فروش او ندارد.

بارسلونا در انتظار پاسخ منچسترسیتی درباره گارسیا

به گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا پیشنهادی ۱۰ میلیون پوندی را برای "اریک گارسیا" بازیکن جوان منچسترسیتی ارائه کرده است.

اکنون کاتالان‌ها منتظر پاسخ سیتی هستند، اما تمایل ندارند که این مبلغ را افزایش دهند.

اگر منچسترسیتی پیشنهاد بارسا را نپذیرد آن‌ها تا ماه ژانویه منتظر خواهند ماند تا این بازیکن را با قیمت کمتری خریداری کنند یا تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد او را خواهند خرید.

چلسی به چیلول نزدیک شد

به گزارش اسکای اسپورتس، ۲ باشگاه چلسی و لسترسیتی بر سر انتقال "بن چیلول" مدافع چپ لستر به استمفوردبریج به توافق نزدیک شده اند.

مدتی است که این ستاره در فهرست خرید تابستانی آبی‌های لندنی قرار دارد و بسیار مشتاق است که به استمفوردبریج نقل مکان کند.

دست رد کاماوینگا بر سینه رئال مادرید

با وجود شایعاتی مبنی بر انتقال "ادواردو کاماوینگا" به رئال مادرید این ستاره ۱۷ ساله باشگاه رن اصرار دارد که فصل آینده هم در این باشگاه بماند.

کاماوینگای ۱۷ ساله که تا سال ۲۰۲۲ با رن قرارداد دارد، گفت برنامه فعلی اش این است که در لیگ فرانسه برای رن بازی کند.

رئال مادرید او را برای جانشینی کاسمیرو می‌خواست.

رقابت سه تیم انگلیسی و ایتالیایی بر سر مدافع رم

به گزارش کالچو مرکاتو، الساندرو فلورنزی مدافع راست تیم فوتبال رم مورد توجه باشگاه‌های اورتون و آتالانتا قرار دارد. در حالی که اینتر میلان هم برای جذب این بازیکن ۲۹ ساله ابراز علاقه کرده است.

این مدافع ایتالیایی بخشی از فصل گذشته را به صورت قرضی در والنسیای اسپانیا سپری کرد و به نظر می‌رسد تابستان امسال هم به تیم دیگری منتقل شود.

پاری سن ژرمن به دنبال ستاره بایرن مونیخ

به نوشته روزنامه اکیپ باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال جذب "بنجامین پاوارد" مدافع فرانسوی تیم بایرن مونیخ است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه بایرن‌مونیخ ۴۵ میلیون یورو برای پاوارد قیمت گذاشته است. این بازیکن جوان که به همراه فرانسه قهرمان جام جهانی شده است، می‌تواند در دفاع راست و میانی بازی کند.

تلاش منچسترسی برای جذب لائوتارو مارتینز

منچسترسیتی می‌خواهد بارسلونا را در رقابت بر سر جذب ستاره اینترمیلان شکست دهد.

به گزارش نشریه سان، منچسترسیتی می‌خواهد لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی تیم اینتر میلان را به خدمت بگیرد.

اینتر برای این بازیکن ۸۱ میلیون پوند قیمت گذاشته است، مبلغی که باعث شده فعلا بارسا از خرید مارتینز منصرف شود.

خداحافظی اور بانگا با سویا

"اور بانگا" پس از پیروزی ۳ بر ۲ سویا برابر اینتر میلان در فینال لیگ اروپا با این تیم خداحافظی کرد.

بانگا اولین بار سال ۲۰۱۴ به سویا پیوست و پس از یک فصل حضور در سری آ و باشگاه اینترمیلان یک بار دیگر سال ۲۰۱۷ به ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان بازگشت.

این ستاره آرژانتینی فوتبال خود را در باشگاه الشباب عربستان سعودی ادامه خواهد داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار