بازار تمبر و اشیای قدیمی به لیست بازارهای مشهد اضافه شد

بازار تمبر و اشیای قدیمی در مشهد قرار است تا قبل از پایان شهریورماه راه اندازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود رضوی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: بازار بعدی‌ای که در دست اجرا داریم بازار تمبر و اشیای قدیمی است و قرار است تا قبل از پایان شهریورماه این بازار راه اندازی شود.
 
او از ساماندهی ۲۰۰۰ کسب وکار خرد برای ایجاد مشاغل کوچک در شهر خبر داد و افزود: با توجه به وارد آمدن آسیب جدی به برخی مشاغل با شیوع کرونا، تلاش می‌کنیم به منظور جهش تولید، امسال با ظرفیت چندبرابری، مشاغل خرد را در قالب بازارچه‌های محلی ساماندهی کنیم.

بیشتر بخوانید


مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد با اعلام اینکه این بازار‌ها بسته به وسعت به صورت سیار و تخصصی و با رویکرد شادابی شهری ایجاد می‌شود، بیان کرد: در این راه حمایت از اقشار آسیب پذیر را با هدف توسعه و احداث مجتمع‌های صنفی و کارگاهی در دستور کار قرار داده ایم.


بازار هنرمندان در مشهد

 
او همچنین درباره دیگراقدامات برای ساماندهی مشاغل غیررسمی این گونه تصریح کرد: در راستای حمایت از مشاغل خرد در شهر، راه اندازی یک بازار برای هنرمندان را در دستور کار داریم که در آن اشیا و لوازم زینتی و تزئینی، انگشتر و سنگ تراشی و نیز صنایع دستی عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تاکید کرد: مجوز‌های لازم در این زمینه اخذ شده و قرار است این بازار روز‌های جمعه و در فضایی مشخص به ارائه خدمات بپردازد و پس از آن طی برنامه‌ای مشخص، در آینده به صورت کلان‌تر خدمات ارائه بدهد.

رضوی اظهار کرد: اولین بازار از این مجموعه اکنون محصولات تولیدی زندانیان را عرضه می‌کند و آن‌ها مهارت‌هایی را که در زندان کسب کرده اند در قالب تولید محصول برای فروش در این بازار‌ها ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.