آغاز فروش گوشی هوشمند جدید شیائومی از امروز

گوشی Redmi 9، از امروز در هند در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محصول جدید شیائومی، Redmi 9، از امروز در مدل‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ای در هند به معرض فروش گذاشته می‌شود. این تلفن‌هوشمند که هفته گذشته در این کشور رونمائی شده بود، قرار است از امروز ظهر در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

گفته می‌شود فروش گوشی فوق به‌صورت آنلاین و از طریق وبسایت‌های آمازون و Mi.com خواهد بود. نکته بارز در خصوص این گوشی، داشتن صفحه‌نمایش بزرگ و دوربین‌های پنل‌پشتی است. همچنین تنوع Redmi 9 در سه رنگ و با قابلیت نگهداری شارژ برای ۲ روز، ویژگی‌های جذابی برای این مدل به‌حساب می‌آید. گفته می‌شود این تلفن‌هوشمند رقیبی برای ریلمی C12 و سامسونگ گلکسی M01s خواهد بود.

آغاز فروش Redmi 9  در هند

جزئیات فروش و مشخصات گوشی Redmi 9

قیمت تعیین شده برای فروش Redmi 9در هند، ۸۹۹۹ روپیه برای مدل‌هایی با حافظه ۶۴ گیگابایتی و ۹۹۹۹ روپیه برای نمونه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی درنظر گرفته‌شده است. این تلفن‌هوشمند قرار است در سه رنگ آبی‌ آسمانی، نارنجی‌ اسپرت و مشکی‌ کربنی ارائه شود. همانطور که پیش ‌از این نیز مشخص شده بود، پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو، رابط‌کاربری MIUI 12 در کنار سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و پنل نمایشگر ۶.۵۳ اینچی تنها برخی از ویژگی‌های این گوشی است.

علاوه بر این‌ها گوشی جدید شیائومی از رم ۴ گیگابایتی و پردازنده مرکزی هشت‌هسته‌ای نیز بهره می‌برد. این گوشی میان‌رده ضمن بهره‌گیری از دوربین دوگانه عقب با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی، برای سلفی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پنل‌جلویی دارد.

در خصوص حافظه Redmi 9، لازم به‌ذکر است که این گوشی در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی ارائه شده و می‌توان با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی، تا ۵۱۲ گیگابایت آن را ارتقاء بخشید. این گوشی با ضخامتی حدود ۹ میلیمتر تولید شده و مجهز به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که از شارژر سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.