اطلاعات باتری شیائومی می ۱۰ پرو پلاس فاش شد

یک شرکت آلمانی باتری گوشی جدید شیائومی را مورد آزمایش قرار داد و اطلاعات آن را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی جدید شیائومی که می ۱۰ پرو پلاس نام دارد به تازگی در رادار اطلاعاتی ما ظاهر شده، به همین دلیل هنوز جزئیات زیادی از این دستگاه در دست نداریم و خبر‌های منتشر شده از آن کمیاب هستند. اولین افشای اطلاعات از این دستگاه توسط یک شرکت آلمانی انجام شد که باتری آن را مورد آزمایش قرار داد.

بر اساس فهرست منتشر شده توسط این شرکت، گوشی شیائومی می ۱۰ پرو پلاس دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود که به دو سلول تقسیم می‌شود و هر کدام از آن‌ها به طور جداگانه دارای ظرفیتی برابر ۲۲۵۰ میلی‌آمپری هستند. اما دلیل این نوع طراحی چیست؟


بیشتر بخوانید


اطلاعات باتری شیائومی می ۱۰ پرو پلاس

دلیل طراحی دو بخشی باتری گوشی جدید شیائومی

یکی از حدس‌های علمی که می‌شود در این زمینه ارائه داد، وجود قابلیت شارژ سریع است. بسیاری از باتری‌هایی که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند نیاز دارند برای تحمل سرعت شارژ فوق سریع حداقل به دو بخش تقسیم شوند. پیشتر نیز اطلاعاتی درباره یک شارژر سریع ۱۲۰ واتی از شرکت شیائومی در فضای مجازی منتشر شد که می‌توان آن را با این دستگاه مرتبط دانست؛ بنابراین احتمالاً می‌توان فرض کرد که این شارژر برای Mi 10 Pro Plus در نظر گرفته شده است.

شیائومی تاکنون توانسته است افراد زیادی را به خرید محصولات شرکت خود جذب کند زیرا از یک استراتژی قدیمی استفاده می‌کند. استراتژی شرکت‌های چینی این است که با قیمت پایین، محصولات مناسبی را ارائه دهند؛ بدین شکل می‌توانند فروش بیشتر با سود کمتر داشته باشند و در نهایت آمار نهایی بسیار خوبی ارائه دهند. تاکنون شرکت‌های مختلفی از این کشور مانند هوآوی، وان‌پلاس و شیائومی توانسته‌اند در بازار سراسر دنیا نفوذ کرده و خریداران بسیاری داشته باشند. باید دید اطلاعات بیشتر محصول جدید شیائومی چه زمانی منتشر می‌شود تا بتوانیم بیشتر و بهتر آن را بشناسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
تنها عیب گوشیشون وزن زیادش هست.لامصب انگار دمبل تو دستت گرفتی
آخرین اخبار