برپایی خیمه هنر از فردا در کرمان

سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان از برپایی خیمه هنر، ویژه ایام محرم، به مدت ۳ روز در موزه هنرهای معاصر کرمان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجتبی اسدی، سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان مجتبی اسدی، سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حوزه هنری عهده دار ۲ رسالت مهم است، گفت: در خصوص فعالیت‌های حوزه هنری ۲ رسالت مهم وماموریت حائز اهمیتی وجود دارد که می‌توان به تولید اثر هنری و توانمند سازی هنرمندان در این خصوص، اشاره کرد.

او با اشاره به شهادت سردار سلیمانی افزود: با توجه به اینکه سردار سلیمانی کرمانی بودند از ما انتظار می‌رود که به بهترین نحو ممکن به شخصیت این شهید بزرگوار در تمام حوزه ها، پرداخته شود.

اسدی،بیان داشت: در همین راستاپروژه‌ای به نام، فقط برای خدا در ۳ مجموعه ۱۰ تایی تولید شد که مینیمال‌های کوتاه و خواندنی درباره‌ی شخصیت ،راه ،روش وسلوک ایشان به همراه عکس، تولید شده است.

سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان تصریح کرد: اولین نشر این پروژه اواخر فروردین بوده ودومین نشر آن در تیرماه وسومین نشر آن هفته قبل همزمان با شروع ماه محرم، بوده است.

او اعلام کرد: از فردا به مدت ۳ روز خیمه هنر با حضور ۳ نفر از اساتید فرهیخته وتوانمند، برگزار می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه این خیمه هنر بدلیل وجود بیماری کرونا، در فضای باز موزه صنعتی برگزار می شود، عنوان کرد: این آثار در خصوص محرم و در قالب هنر‌های تجسمی، تایپ وگرافیک، خوشنویسی و... محقق شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار