آغاز حرکت به سوی تحول دیجیتال در صنایع فولاد کشور

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: مرکز نوآوری تحول دیجیتال، نقطه آغاز حرکت به سوی تحول دیجیتال در صنایع فولاد کشور است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس زارعی هنزکی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران درباره رویداد 3S اظهار کرد: مرکز نوآوری تحول دیجیتال، مرکزی پیش رو و نوآور در تحول دیجیتال در صنعت فولاد است.

او افزود: ماموریت این مرکز ایجاد و شتاب دهی هسته های نوآور، تشکیل و حمایت شرکت های رشدی و پسا رشدی جهت توسعه زنجیره ارزشی تحول دیجیتال در صنایع فولاد و سایر صنایع است.

زارعی تاکید کرد: مرکز نوآوری تحول دیجیتال، نقطه آغازی جهت حرکت به سمت تحول دیجیتال در صنعت فولاد کشور است.

او افزود: این مرکز با هدف ایجاد بازوهای تحقیقاتی و اجرایی وابسته به صنعت فولاد مبارکه، ارائه خدمات و محصولات منطبق با زنجیره ارزشی فولاد، استفاده از پتانسیل های دانشی موجود در دانشگاه جهت برطرف سازی چالش های موجود در صنایع، استفاده از ظرفیت های علمی و ایده های نوآور دانشجویان دانشگاه تهران جهت ایجاد کسب وکار در تحول دیجیتال، ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری و ایجاد مرکزی برای انجام تحقیقات مرتبط با گسترش و توسعه پایدار صنعت فولاد کشور طراحی و احداث شده است.

زارعی با تشریح هدف رویداد 3S ، هدف محوری این سلسله رویدادها را تامین نیاز‌های فناورانه فولاد ایران در حوزه دیجیتال دانست و ادامه داد: این رویداد در دو بخش کلی برگزار خواهد شد. در بخش اول، نیازهای فناورانه در قالب چالش‌های فولاد مطرح می شود. سپس در بخش دوم رویداد، فناوران و نوآوران حوزه‌های انقلاب صنعتی چهارم و تحول دیجیتال اعم از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها با در نظر داشتن چالش‌های مطرح شده، طرح‌ها و ایده‌های خود را تدوین خواهند کرد.  


بیشتر بخوانید


او در پایان یادآوری کرد: پیشنهادات دریافتی از جانب فناوران و نوآوران توسط داوران و متخصصان این حیطه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. در نهایت با تیم‌های منتخب جهت تعیین نوع همکاری و سایر مسائل مرتبط گفت وگو خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار