تحویل خودرو به صرف کرونا/ روایت صف هایی که نفس گیر است

نمايندگی های خودرو با شرط مراجعه حضوری مشتریان به مراكز تعویض پلاک جهت احراز هویت ،خودرو را تحويل می دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، صف طولانی و ازدحام جمعیت در مرکز تعویض پلاک خودرو در قم همچنان ادامه دارد و مردم از این که باید در وضعیت شیوع ویروس کرونا در این صف های طولانی برای تکمیل مراحل دریافت خودرو  قرار بگیرند، گلایه دارند.

ازدحام مردم مرکز تعویض پلاک را این روزها  به محلی برای جولان کرونا تبدیل کرده است.

در شرایطی که برای مقابله با کرونا تمام امور از اداری تا  تحصیلی و غیره گرفته به صورت غیرحضوری و یا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود نمایندگی‌های خودرو برای احراز هویت مشتریان اصرار بر مراجعه حضوری دارند، آن هم در حالی که  متقاضیان مراحل  ثبت نام تا واریز مبلغ را به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام داده اند.


تقوایی یکی از مشتریان شرکت‌های خودرو ساز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، می گوید: در شرایطی که احراز هویت بنده به صورت سیستمی بسیار آسان و سریعتر انجام می شد  بنده را به مرکز تعویض پلاک فرا خواندند.


او ادامه داد: زمانی که به مرکز تعویض پلاک مراجعه کردم  با  رعایت نشدن موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی روبرو شدم، و متوجه شدم تنها من نیستم بلکه اکثر مراجعه کنندگان مانند بنده برای انجام امور مربوط به تحویل خودرو خود به این مرکز شلوغ آمده اند که می شد به صورت غیرحضوری روند دریافت خودرو تکمیل بشود  از طرفی بنده و دیگران جهت ترس از سوخت شدن سهمیه خودرویمان اجبارا به مرکز تعویض پلاک آمده ایم.

درآخر برای پیگیری موضوع با توجه به تلاش‌های مکرر جهت ارتباط با مسئولین امر و نمایندگی‌های خودرو برای پاسخگویی با بی اعتنایی مواجه شدیم.

انتهای پیام/ب/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار