نماینده ولی فقیه در سوریه:

انتشار کاریکاتور توهین آمیز پیامبر اکرم هدفی جز اسلام هراسی ندارد

آیت الله طباطبایی اقدام شنیع در انتشار کاریکاتور توهین آمیزِ پیامبر اکرم، آن را در راستای پروژه اسلام هراسی دانست.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده رهبر انقلاب در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب (س) برگزار شد، با بیان روایاتی در مورد نجات و سعادت، استفاده از عقل و وحی را ضامن سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها دانست.

آیت الله طباطبایی در ادامه ضمن تبریک برگزاری انتخاباتی پرشور در سوریه به رئیس جمهور سوریه و مردم این کشور، برای فائق آمدن این کشور مقاومت بر تمام مشکلات دعا نمود.

وی ادامه داد: با توکل بر خدا و کار خالصانه و جهادگرانه می‌توان تمام مشکلات کشور سوریه حل شود و توطئه دشمنان ضد این کشور نابود شود. تجربه بیش از چهل ساله جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که تحریم‌ها با کار جهادی از بین خواهد رفت و استفاده طرح اقتصاد مقاومتی در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با اشاره به قضیه عادی سازی ذلیلانه امارات متحده با رژیم صهیونسیتی، اظهار کرد: این اقدام زننده امارات متحده عربی خیانت و ظلم به میلیون‌ها مسلمان مخصوصا فلسطینی‌های مظلوم بود که سال‌هاست خانه هایشان را غصب کرده اند و جوانانشان توسط رژیم صهیونسیتی ترور می‌شوند.

وی ادامه داد: قضیه آزادی فلسطین با خیانت این خیانت کاران کم فروغ نمی‌شود بلکه دقیقا برعکس است و عزم گروه‌های مقاومت را بیشتر از پیش جزم خواهد کرد که کار رژیم صهیونسیتی را تمام کنند.

آیت الله طباطبایی در ادامه سخنان خود ضمن محکوم کردن اقدام شنیع قرآن سوزی و انتشار کاریکاتور توهین آمیز نسبت پیامبر اکرم، آن را در راستای پروژه استکباری رژیم صهیونسیتی دانست که اسلام را هدف گرفته است و به دنبال اسلام هراسی است.

وی در پایان سخنان خود به ذکر مصیبت خاندان اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۹:۲۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
لعنت خدا بر اهانت كنندگان . بر محمد وآل محمد ( ص )صلوات.
آخرین اخبار