به همت سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه راه اندازی شد

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: دفتر حمایت حقوقی خبرنگاران استان با همکاری دهکده سفید راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  عباس محمدیان رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به راه اندازی دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه در استان، گفت: ارائه مشاوره رایگان حقوقی، برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی، خدمات وکالت رایگان، کمک به حل پرونده‌های حقوقی، مداخله برای حل اختلافات رسانه‌ای، از مهم‌ترین برنامه‌های این دفتر است.

او با اشاره به انعقاد تفاهم نامه حقوقی با "دهکده بین المللی سفید فرزانگان عدالت" افزود: انعقاد این تفاهم نامه به منظور ارائه خدمات تخصصی حقوقی برای اصحاب رسانه است.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه این اتفاق در کشور بی نظیر است، ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه دهکده سفید با بکارگیری امکانات و خدمات تخصصی در آموزش و راه گشایی مسائل حقوقی خبرنگاران فعال خواهد بود.

او تصریح کرد: کارگروه حمایت حقوقی از خبرنگاران تشکیل و سطح بهداشت حقوقی برای‌پیشگیری از بروز اختلافات را افزایش خواهیم داد.
بیشتربخوانید


رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: تلاش برای ارتقا دانش حقوقی اهالی رسانه که باعث بروز برخی مشکلات و تشکیل پرونده برای این قشر می‌شد، از اولویت‌های این همکاری دوجانبه می باشد.

محمدیان اظهار کرد: با این تعامل تخصصی در حوزه حقوق بتوان برخی راهکار‌های قانونی، برای حمایت از اهالی رسانه به دولت و مجلس پیشنهاد داد.

او افزود: از ظرفیت دهکده سفید برای در اختیار داشتن وکیل جهت پیگیری پرونده‌های خبرنگاران به کار گرفته می شود.

این تفاهم نامه به منظور کاهش آسیب‌ها و رفع مشکلات حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی ۱۳ شهریور ماه امسال به امضا مجید قاضی زاده رئیس دهکده سفید و عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه رسید.

 

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار