جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها فردا از شبکه باران پخش می‌شود

آیین نمادین جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها فردا در رشت برگزار و به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پریسا فاطمی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: برنامه نمادین آیین جشن غنچه‌ها (ویژه نوآموزان دوره پیش دبستانی) و جشن شکوفه‌ها (ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی) به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح فردا (شنبه ۱۵ شهریور ماه) در قالب برنامه زنده تلویزیونی برگزار و از طریق شبکه استانی باران صدا و سیمای مرکز گیلان و پخش خواهد شد.

او افزود: این آیین نمادین در قالب برنامه‌های متنوع آموزشی و پرورشی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با گرامیداشت ایام حسینی تهیه شده تا خاطره‌ای به یاد ماندنی در اذهان نوآموزان پیش دبستانی و دانش آموزان دبستانی ثبت شود.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

بنا بر اعلام قبلی وزارت آموزش و پرورش تصمیم بر آن بود که بازگشایی مدارس در مناطقی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرمز اعلام شده است غیر حضوری و به صورت مجازی باشد اما ۲ روز مانده به آغاز سال تحصیلی جدید اعلام شد: سال تحصیلی جدید از شنبه ۱۵ شهریور ماه به صورت حضوری در گیلان برگزار می‌شود.

طبق دستورالعمل بازگشایی مدارس در وضعیت قرمز، دانش آموزان در مدارس با تراکم بالای دانش آموزی به ۲ گروه تقسیم می‌شوند که آموزش‌های بخشی از دروس را به صورت حضوری و بخشی دیگر را به صورت غیرحضوری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.