ثبت‌نام سه هزار و ۳۰۰ متقاضی طرح مسکن ملی در بروجرد

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: ۳ هزار و ۳۰۰ متقاضی طرح مسکن ملی در این شهرستان ثبت نام کرده اند و پرونده ۶۰۰ نفر از آنها تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، احمد پارسا با اشاره به اینکه ۳۵ نفر نیز تاکنون پول واریز کرده اند، بیان کرد: ۳۷ هکتار از زمین‌های دولتی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

او افزود: ظرفیت احداث مسکن ملی در ۳۷هکتار اراضی تعیین شده تنها ۳ هزار واحد است.

او با بیان اینکه مطالعات طرح اولیه مسکن ملی در حال انجام است، اظهار داشت: اقدام ملی مسکن در شهرستان یک طرح بزرگ است که باید با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها انجام شود.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد اضافه کرد: دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری باید از هم اکنون پای کار باشند تا مشکلاتی که در مسکن مهر به وجود آمد تکرار نشود.
پارسا ادامه داد: ۱۰۸ واحد نیز در میدان امام حسین (ع) بروجرد برای طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته و هدف از انتخاب این محل بازسازی بافت فرسوده است و برای هر واحد ۱۴۰ میلیون تومان وام پرداخت میشود.
او یادآور شد: ۱۲۰ واحد نیز در شهرک اندیشه درنظر گرفته شده که با مشارکت با سرمایه گذار اجرا خواهد شد به طوری که زمین از راه شهرسازی و ساخت مشارکتی است و ۱۰۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد نیز برای هر واحد اعطا می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه مرادی
۱۶:۲۷ ۱۵ دی ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید. من از طریق سایت وارد میشم شماره کارت ملی و ش تلفنمونو وارد میکنم پیام میاد امکان ثبت نام برای شما وجود نداره.
در صورتی که ما همه شرایط لازم رو داریم.
ممنون