آغاز اجرای طرح ترافیک یار محله در مشهد

برای اولین بار در سطح کشور و با مشارکت پلیس راهور خراسان رضوی، شهرداری منطقه ده، سازمان اجتماعی فرهنگی و فرهنگسرای خانواده، طرح ترافیک یار محله درمناطق شهر مشهد اجرا شد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی در این خصوص گفت: "ترافیک‌یار محله" به عنوان طرحی جدید در کشور با مشارکت شهروندان مشهدی در این کلانشهر به اجرا گذاشته شده است.

او افزود: یک فرد معتمد از هر محله شهر به عنوان "ترافیک‌ یار" همان محدوده در این چارچوب توسط شورای اجتماعی محلات انتخاب شده تا با کمک این شورا مشکلات ترافیکی ساکنان محله به صورت مستقیم به پلیس راهنمایی و رانندگی منعکس شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی ادامه داد: "طرح ترافیک‌ یار محله" به صورت آزمایشی در محدوده شهری تحت مدیریت شهرداری منطقه ۱۰ مشهد که دارای ۱۲ محله بوده و ۱۲ ترافیک‌یار دارد صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

مشارکت همه جانبه در طرح ترافیک‌یار محله

احمد حافظ شهردار منطقه ۱۰ مشهد گفت: انتخاب این منطقه به عنوان منطقه پایلوت اجرای طرح ترافیک یاران محله، اتفاق بسیار خوبی است و از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای اجر‌ای بهتر این طرح استفاده می‌کنیم.

او درخصوص نحوه انتخاب ترافیک یاران محله، افزود: خوشبختانه شورای اجتماعی محلات این منطقه که از فعال‌ترین شورا‌های محلات هستند در این مورد با منطقه مشارکت داشته و از ۲۴ ترافیک یار انتخاب شده،۲۲ نفر عضو شورای اجتماعی محلات بوده و ۲ نفر نیز از معتمدین منطقه هستند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.