اهدای ۱۶۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد خوزستان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از اهدای ۱۶۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اهدای ۱۶۰ سری جهیزیه به مددجویان کیته امداد خوزستانمحمدرضا علیپور معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۱۶۰ سری جهیزیه با همکاری مجمع فرهنگ ایثار و آثار دفاع مقدس و موسسه خیریه خدام الرضا (ع) به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مناطق محروم این استان اهدا شد.

او با اشاره به انعقاد تفاهم نامه کمک به ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد با هدف تحکیم بنیان نهاد خانواده، افزود: برای تهیه این تعداد جهیزیه، اعتباری بالغ بر۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

علیپور بیان کرد: با هم افزایی ایجاد شده نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد طی روز‌های آینده در قالب مرحله دوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به خانه بخت می‌روند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، این نهاد را زمینه ایجاد ازدواج موفق و زندگی پایدار دانست و اظهار داشت:  اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در شرف ازدواج، دوره‌های آموزشی نیز با هدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیت فرزند، مدیریت اقتصادی و آیین همسرداری برای نوعروسان و زوج‌های جوان تحت حمایت این بنیاد برگزار می‌شود.

او در پایان گفت: مهیا کردن شرایط ازدواج برای جوانان تحت حمایت، عزم همگانی را طلب می‌کند که خیران و نیکوکاران به منظور تامین جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج آنها می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مراکز کمیته امداد تحویل دهند که پیش از این در ۲۷ مردادماه ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از سوی شرکت فولاد خوزستان در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی، به زوج‌های جوان خوزستان اهدا شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.