پیام تسلیت سپاه کرمان برای درگذشت سردار موسوی

فرمانده سپاه ثارالله در پیامی درگذشت سردار سید مرتضی موسوی از جانبازان سرافراز و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عرب پور نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی مشترک درگذشت سردار سیدمرتضی موسوی را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج ملکوتی سردار گرانقدر سپاه اسلام سرتیپ دوم پاسدار سید مرتضی موسوی از جانبازان سرافراز و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس وپیشکسوت افتخارآمیز سپاه ثارالله استان کرمان موجب اندوه و تألم وافر شد.

درود خداوند بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) به مجاهدت خالصانه از جبهه‌های نور در دفاع مقدس و پس از آن در سنگر‌های گوناگون از جمله در سمت جانشین فرماندهی سپاه ثارالله، فرماندهی تیپ یکم سیدالشهداء بم و نیپ دوم صاحب الزمان سیرجان همواره در قامت یک پاسدار شجاع، انقلابی و هوشمند بر مسیر نورانی جهاد، شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز به دیدار حضرت حق شتافت.

بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، مومنانه و شجاعانه آن سردار مجاهد و جانباز عالیقدر در دفاع از انقلاب، نظام و میهن اسلامی و خدمت صادقانه به ملت عظیم الشان ایران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، ماندگار و مایه افتخار رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی بوده و منشور راهنما و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای ایران عزیز قرار خواهد گرفت.

اینجانب فقدان آن پاسدار شایسته، مومن و مخلص و جانبازمجاهد را به خانواده معزز، بستگان و نیز همه همکاران و همرزمان آن مجاهد تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار