رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی؛

انجام فعالیت‌های زیر بنایی برای محرومیت زدایی در شهداد

پور ابراهیمی گفت: اقدامات محرومیت زدایی در زمینه های مختلف در منطقه شهداد استان کرمان با کمک یکی از بانک ها انجام خواهد شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا پورابراهیمی ،رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در بازدید از روستا‌های بخش شهداد و نشست مشترک با مدیرعامل بانک رفاه کشور در شهداد گفت: از مدیران ارشد این بانک در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی بانک رفاه برای حضور در استان کرمان دعوت شد.

او اظهار داشت: شهداد در شهرستان کرمان  به عنوان منطقه‌ای برای انجام اقدامات محرومیت زدایی توسط بانک رفاه انتخاب و امروز از مناطق روستایی این منطقه، مشکلات مردم، طرح‌های گردشگری و کشاورزی بازدید شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از بررسی موضوع و تبیین مواضعی که از سوی مسئولان در بخش کشاورزی، گردشگری و موضوعات مختلف در حوزه‌های اقتصادی مطرح شد در نهایت جمع بندی بر این شد از ظرفیت حمایت‌ها مستقیم و غیر مستقیم بانک رفاه در کرمان استفاده کنیم.

او ادامه داد: استفاده از ظرفیت تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله مسکن و کشاورزی و راه اندازی واحد‌های بازرگانی برای امر حمایت از صادرات محصولات کشاورزی شهداد در زمینه تولید سیر و خرما که دو محصول استراتژیک منطقه محسوب می‌شود از جمله تصمیمات اتخاذ شده در نشست با مدیرعامل بانک رفاه کشور بود.

پورابراهیمی تاکید کرد: انجام اقدامات با رویکرد حمایتی توسط شرکت‌های وابسته به بانک رفاه در کشور که کار را به صورت تخصصی دنبال می‌کنند با هدف توزیع محصولات کشاورزی شهداد در سطح ملی و صادرات این محصولات یکی از مباحث اصلی نشست با مدیرعامل بانک رفاه بود.

او به حمایت‌های بانک رفاه در زمینه اشتغال، تولید و بخش‌های اقتصادی اشاره و تصریح کرد: حمایت در بخش‌های اجتماعی نیز توسط این بانک مورد توافق قرار گرفت و در این مسیر توافق شد بانک رفاه به منظور تکمیل ۳۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در این منطقه کمک کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در حوزه مسائل مربوط به بخش کشاورزی نیز قرار شد شهداد از طریق قرارگاه سازندگی بسیج و سپاه ثارالله استان کرمان مورد حمایت قرار گیرد.

او افزود: امیدواریم در طول هفته‌های آینده آغاز طرح بهبود بازسازی و لایه روبی قنوات کشاورزی در حوزه شهداد در سطحی مشخص با حمایت بانک رفاه آغاز شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار