افتتاح خط دوم تولید تجهیزات پزشکی در ساوه

با حضور استاندار مرکزی خط دوم تولید تجهیزات پزشکی در ساوه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی و مسئولان استانی و مسئولان شهرستان ساوه، خط دوم تولید تجهیزات پزشکی در شهرک صنعتی کاوه شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

افتتاح خط دوم تولید تجهیزات پزشکی در ساوه

این طرح یکی از ۱۱۶ طرحی بود که امروز در شهرستان ساوه به بهره برداری رسید و یا کلنگ زنی شد و ۲ هزارو ۵۸ فرصت شغلی فراهم کرده است که ۹۷ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹ طرح هم آغاز شد که در مجموع برای این ۱۱۶ طرح مبلغ ۲۴۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون اعتبار صرف شده است.

برای این ۱۱۶ طرح ۶۵ میلیارد و ۳۰۸ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، ۸۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ۷۳ میلیارد و ۹۷ میلیون تومان از محل اعتبارات سایر منابع صرف شده است.

از این ۱۱۶ طرح ۱۱ طرح اقتصادی بود که با صرف مبلغ ۹۴ میلیاردو ۹۱۹ میلیون تومان بهره برداری یا کلنگ زنی شدند که ۹۱ میلیارد تومان آورده متقاضیان سرمایه گذار و ۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیارد تومان هم تسهیلات بانکی است و ۷۱۳ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

۹۷ طرح هم عمرانی بود که برای این طرح‌ها مبلغ ۱۴۷ میلیاردو ۷۳۰ میلیون تومان صرف شده و ۸۲۰ فرصت شغلی مستقیم و ۵۱۶ فرصت شغلی غیر مستقیم فراهم کرده است.

استاندار مرکزی در بدو ورود به شهرستان ساوه، با حضور در گلزار شهدای شهر صنعتی کاوه، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی صبح امروز به شهرستان زرندیه سفر کرد و با حضور او چند طرح در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی طرح آغاز شد و سپس به قصد افتتاح طرح‌های ساوه راهی این شهرستان شد.

در سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه ۱۵۰۰ متر از کمربندی شمالی، ۲۸۰۰ متر از کمربندی جنوبی و پیاده راه خیابان امامزاده سید منصور و مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر مامونیه شهر مامونیه، رستوران مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در اتوبان تهران-ساوه، راه دسترسی مسکن مهر زاویه شهر زاویه، دو شرکت تولید نان سبوس دار و تولید موتورسیکلت‌های برقی در شهرک صنعتی پرندک و شرکت داروسازی گیاهی در شهرک صنعتی مامونیه افتتاح شد عملیات اجرایی مدرسه خیرساز مرحوم حسین اشراقی شهر مامونیه آغاز شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.