توزیع ۱۰۰ هزار ماسک بین هیات‌های مذهبی بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: به منظور رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراسم عزاداری دهه اول محرم، بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی بین هیئات مذهبی استان توزیع شد.

سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: به همت این اداره کل و شورای هیئات مذهبی استان و هماهنگی انجام شده، بیش از صد هزار ماسک به منظور کمک به حفظ سلامت عزاداران حسینی بین هیات‌های مذهبی توزیع شد.

او همچنین با اشاره به استقبال خوب هیئات مذهبی استان بوشهر از ثبت‌نام در سامانه بیرق افزود: این ماسک‌ها با مدیریت شورای هیئات مذهبی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، بین هیات‌های مذهبی واجد شرایط که مشخصات خود را در سامانه بیرق ثبت کرده بودند پس از مشاهده‌ کد مجوز، تقسیم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تشکر از اهتمام هیات‌های مذهبی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در عزاداری‌ها، عنوان کرد: به فضل خداوند متعال و عنایت ویژه حضرت امام حسین (ع) تمامی نکات بهداشتی مانند زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و سایر موارد لازم در مراسم عزاداری امسال رعایت شد.


بیشتر بخوانید


سروستانی گفت: همچنین عزاداران با توزیع ماسک، دستکش و محلول‌های ضدعفونی هنگام مراسم نذر خود را ادا کردند و عده‌ای دیگر با تهیه بسته‌های اقلام خشک غذایی و تحویل به خانواده‌های نیازمند برای تحقق کمک‌های مؤمنانه و گسترش فرهنگ همدلی و احسان و انفاق در جامعه اسلامی تلاش کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.