خط رسانه‌ای دشمن تحریف ارزش‌ها

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت:بسیاری از مشکلات فرهنگی امروز بخاطر هجمه بالای دشمنی‌ها در عرصه رسانه و افکار عمومی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان امروز در نشست مشترک با فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز همه معادلات دولت‌ها در دنیای ارتباطات و رسانه رقم می‌خورد گفت:بسیاری از مشکلات فرهنگی امروز بخاطر هجمه بالای دشمنی‌ها در عرصه رسانه و افکار عمومی هستیم.

بهرام عبدالحسینی افزود: امروز در سپهر افکار عمومی به نقطه‌ای رسیده ایم که خبر بد بیشترین لایک را به خود اختصاص میدهد.

او گفت: قبول داریم نیروی انتظامی باید در جدول پخش برنامه‌ها جا داشته باشد البته گله هم داریم چرا در برخی عملیات‌های تاثیر گذار ناجا دوربین رسانه حضور ندارد.

عبدالحسینی خواستار تشکیل کمیته مشترک صداوسیمای مرکز اصفهان و فرماندهی انتظامی استان برای جانمایی بهتر برنامه‌های ناجا در جدول پخش رسانه شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان هم در این نشست گفت:درخواست داریم در برنامه ریزی‌ها پلیس به عنوان دستگاهی برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب به خوبی معرفی شود.

سردارمیرحیدری افزود:پلیس‌های تخصصی در طول سال در تلاش اند میزان جرائم را کاهش دهند و رسانه میتواند این تلاش‌ها را نشان دهد.
وی با بیان اینکه پلیس با مظلومیت در حال وظیفه است گفت:انتظار داریم این رشادت‌ها بر جسته شود.

در این نشست تفاهم نامه همکاری نیروی انتظامی استان با صدا و سیمای مرکز اصفهان امضای شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.