مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران:

۹۰ درصد حمل و نقل در مازندران از طریق جاده‌های زمینی انجام می‌شود

عباسعلی نجفی گفت:۹۰ درصد حمل و نقل بار و مسافر در مازندران از طریق جاده‌های زمینی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه مازندران در مسیر ترانزیتی قرار داشته و تردد در جاده‌های این استان از میانگین بالایی برخوردار است، گفت: ۹۰ درصد حمل و نقل بار و مسافر در مازندران از طریق جاده‌های زمینی انجام می‌شود.

او افزود:ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های استان با توجه به حجم بالای حمل و نقل امری ضروری است و با اجرای پروژه‌های مناسب در این زمینه شاهد افزایش ایمنی و کاهش حوادث در جاده‌های استان خواهیم بود.

نجفی به اجرای طرح ارتقا کیفی راهداری در محور‌های استان اشاره و گفت: با توجه به تردد میلیونی مسافر و گردشگر، طرح ارتقا کیفی راهداری در این محور‌ها در قالب اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب علائم، آشکار سازی نقاط پر حادثه، شانه سازی، تعویض گاردریل و نیوجرسی با جدیت در دست اجرا است.

او افزود: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی پارسال و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی‌های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه‌های برون شهری و روستایی شده که این مهم با شناسایی و رفع نقص نقاط پر تصادف و ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های استان در ارتباط است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: کاربران جاده‌ای جهت انتقال هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنــهاد مرتبط با حوزه راهــداری و حمل و نقل جاده‌ای استان می‌توانند مراتب را از طریق سـامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار