معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان خبر داد:

کمک ۸ میلیارد ریالی مردم همدان در پویش ایران همدل

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مؤسسات خیریه اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: با آغاز پویش «ایران همدل» نیکوکاران این استان تاکنون ۸ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال کمک کردند.

کمک ۸ میلیارد ریالی مردم همدان در پویش ایران همدلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدالله فارسی، معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مؤسسات خیریه اداره کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه پویش «ایران همدل» از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی به پویش ایران همدل تا تاریخ ۱۵ شهریورماه، مبلغ ۸ میلیارد و ۳۲۵ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال بوده است.

او افزود: از این مبلغ ۵ میلیارد و ۹۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال آن به اداره کل بهزیستی اهدا شده و مبلغ ۲ میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال به مؤسسات غیردولتی مانند خیریه‌ها که مجاز به جمع آوری مشارکت‌های مردمی هستند، داده شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مؤسسات خیریه اداره کل بهزیستی استان همدان در رابطه با تفکیک کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این پویش تبیین کرد: مبلغ ۵۰۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال به صورت نقدی و مبلغ پنج میلیارد و ۴۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی در پویش ایران همدل به اداره کل بهزیستی استان و مبلغ ۷۴۱ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال به صورت نقدی و مبلغ یک میلیارد و ۶۲۲ میلیارد و ۷۳۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی به مؤسسات غیردولتی اهدا شده است.

فارسی ادامه داد: کمک‌های غیرنقدی در این پویش شامل گوشت خام، برنج، روغن، قند، شکر، حبوبات و اسباب خانه بوده و مشارکت‌های انجام شده در این ایام نسبت به مشارکت‌های سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

او در رابطه با مشارکت‌های مردمی در دهه ولایت نیز گفت: در این دهه مبلغ ۸۹۲ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال به صورت نقدی و دو میلیارد و ۳۴ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی جمع‌آوری شده است که بیشتر مشارکت‌های غیرنقدی شامل گوشت، برنج و روغن بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار