کوشنر: گفتگو‌ها درباره فروش اف ۳۵ به امارات در حال انجام است

داماد و مشاور ترامپ اعلام کرد واشنگتن در حال گفت‌وگو با صهیونیست‌ها، اعضای کنگره و دیگر شرکای آمریکا برای فروش جنگنده‌های اف‌۳۵ به امارات در راستای توافق با اسرائیل، است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ماه اوت گذشته امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی توافق کرد که از جمله خواسته‌های امارات برای انجام این توافق امکان خرید جنگنده‌های اف‌۳۵ از آمریکا بوده است، در همین راستا جرد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ اعلام کرد واشنگتن در حال گفت‌وگو در این باره با مقامات صهیونیستی، اعضای کنگره آمریکا و دیگر شرکای ایالات متحده است.

مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که واشنگتن به فروش این جنگنده‌ها به امارات فکر می‌کند، اما در عین حال درباره هرگونه توافق احتمالی با رژیم صهیونیستی نیز مشورت خواهد کرد تا نگرانی‌های امنیتی صهیونیستی‌ها را نیز در نظر گرفته باشد.


بیشتر بخوانید:


جرد کوشنر در نشستی خبری گفت: هم‌اکنون این چیزی است که درباره‌اش مباحثاتی در حال انجام است. ما به صورت جدی بر سر آن در حال گفت‌وگو هستیم. خواهیم دید که در پی مشورت ما با اسرائیلی‌ها، کنگره و دیگر شرکا چه اتفاقی رخ خواهد داد.

داماد و مشاور ترامپ ضمن اشاره به درخواست صهیونیست‌ها برای حفظ برتری نظامی خود در منطقه غرب آسیا، اظهار داشت: دولت آمریکا هر کاری بتواند انجام می‌دهد تا مطمئن شود آن شرایط پابرجا بماند.

کوشنر همچنین مدعی شد: رئیس‌جمهور ترامپ نشان داده که امنیت اسرائیل را بهتر از هر رئیس‌جمهور دیگری در دهه‌های گذشته درک می‌کند، او دوست بزرگی برای اسرائیل است، منطقه را امن‌تر کرده، و آمریکا و اسرائیل را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کرده است.

این در حالی است که نماینده یهودی دموکرات آمریکا روز گذشته خواستار اقدام کنگره برای جلوگیری از فروش جنگنده‌های اف۳۵ به امارات به منظور حفظ امنیت رژیم صهیونیستی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
امارات حيثيت و شرفش رو بخاطر چار تا اف ٣٥ فروخت
آخرین اخبار