آیت الله صفایی بوشهری:

سهمیه ۵۰ درصد اشتغال بومی در صنایع نفتی بوشهر مراعات نمی‌شود

امام جمعه بوشهر بیان کرد: سهمیه مصوبه حداقل ۵۰ درصد اشتغال بومی مراعات نمی‌شود و از مسئولان صنایع نفت و گاز می‌خواهم این حداقل حقوق مردم استان بوشهر را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود بیان کرد: عمل قبیح توهین به پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و اهانت به قرآن کریم از سوی مزدوران جهان استکبار که دستشان به خون میلیون‌ها انسان بی گناه در طول تاریخ آغشته است و قلمشان همواره آلوده به جنایت و خیانت و انحراف و تحریف است محکوم می‌کنیم.

او افزود: این عمل نشانه ‏عجز و سقوط فرهنگی جهان غرب و مدعیان دروغین حقوق بشر و افشای ماهیت جنایتکاران جهان استکبار و عقب افتاده‌های سیاسی و فکری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: مردم مسلمان و آزاده جهان با هوشمندی توطئه‌های این جنایت پیشگان را محکوم کرده‌اند و این عمل ضد انسانی مسلمانان را بر اعتقاد و التزام عملی به مبانی اسلام با وحدت و همدلی و با بیداری و مقاومت و برخورد قاطع با نفرین شدگان خداوند مصمم‌تر خواهد کرد.

صفایی بوشهری در بخش دیگر پیام خود ابراز امیدواری کرده است، مسئولان آموزش و پرورش در دو عرصه آموزش و سلامت دانش آموزان و برنامه دقیق علمی و مراقبت‌های کافی بهداشتی بیش از این به عمل آوردند و شبکه آموزش مجازی را کامل‌تر و کارآمد‌تر کنند. از خانواده‌ها نیز تقاضا دارم با نظارت و همکاری‌های لازم با  بخش آموزش، از فرزندان خود مواظبت بهداشتی کنند.

او، بیان کرده است: بیکاری یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم استان بوشهر به ویژه جوانان است، سهمیه مصوبه حداقل ۵۰ درصد اشتغال بومی مراعات نمی‌شود و از همین رو مردم استان دچار آسیب‌های جدی اقتصادی و اجتماعی شده‌اند از همه مسئولان مربوط به ویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی می‌خواهم این موضوع را مراعات کنند و این حداقل حقوق مردم استان بوشهر است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرده است: گرانی‌های موجود و کاذب که ناشی از نبود برنامه ریزی صحیح، مدیریت کارآمد و نظارت بازدارنده است معیشت و زندگش اقتصادی مردم را تحت تاثیر بسیار داده و اقشار کم درآمد را دچار آسیب‌های جدی کرده است.

صفایی بوشهری از همه مسئولان اجرایی کشور که مسئولیت مستقیم این امور را به دست دارند خواسته، در این امور تدابیر و مدیریت کارآمد داشته باشند و از قوه قضائیه درخواست کرده است نظارت قاطع به این امور اعمال کنند و از مجلس شورای اسلامی در این موضوع با وضع قوانین مناسب و نظارت جامع اوضاع معیشتی را به سامان رسانند که این خواست به حق مردم، گله مردم و سخن مردم است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.