امام جمعه بوشهر:

یکی از راهبرد‌های دشمن تحمیل روح تسلیم به جامعه انقلابی است

امام جمعه بوشهر گفت: یکی از مهمترین راهبرد‌های دشمنان معماری اذهان جامعه و از بین بردن قدرت مقاومت، و تحمیل روح تسلیم به جامعه انقلابی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  در پی سلسله نشست‌های منظم آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با جوانان و نوجوانان،  ارتباط تصویری با نوجوان و جوانان استان بوشهر به مناسبت روز نوجوان برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد مبین تقی نسب از اعضای قرار گاه ملی و نماینده جوانان شهرستان بوشهر، محمد ابراهیم اردنی نماینده جوانان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دشتستان و عباس مسیح گل نماینده فارغ التحصیلان اتحادیه، سید نیام الدین حسینی یکی از پیشکسوتان اتحادیه مطالبی بیان کردند از جمله درخواست دیدار با مقام معظم رهبری، پشتیبانی مالی و اعتباری از اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی و مراکز جوان محور در تربیت نیرو، طراحی و برنامه ریزی برای اشتغال جوانان بعد از فارغ التحصیلی، حل معضل نامیدی و یأس در بین جوانان، حل مشکلات اقتصادی حوزه جوان مانند: ازدواج، شغل، مسکن و توجه ویژه به جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مشورتی و تصمیم سازی.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بوشهر نیز با تبریک هفته وحدت و محکوم کردن توهین به مقدسات اسلامی و حمایت رئیس جمهور فرانسه از آن، توطئه‌های همه جانبه جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و تهاجم فرهنگی و اجتماعی به جامعه هدف به ویژه قشر نوجوان و جوان را شرح داد و گفت: یکی از مهمترین راهبرد‌های دشمنان معماری اذهان جامعه و از بین بردن قدرت مقاومت و تحمیل روح تسلیم به جامعه انقلابی است.

صفایی بوشهری ادامه داد: در شرایط کنونی نقش مهم جوانان و نوجوانان به عنوان رزمندگان خط مقاومت فرهنگی، سیاسی، علم و فناوری و مدیریت آینده برای معماری پیشرفت و تمدن آفرینی بسیار مهم و راهبردی است.

او  با اشاره به جایگاه استان بوشهر در تمدن ایران و در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، موقعیت جوان و نوجوان را در پیشرفت توسعه استان تشریح کرد.

امام جمعه بوشهر همچنین  حسب فرمان رهبر معظم انقلاب، از جوانان و نوجوانان خواست در عرصه مقابله با بیماری کرونا در سه حوزه، نهادینه کردن فرهنگ مراعات بهداشت شخصی و اجتماعی و کمک به کادر درمان و امداد رسانی معیشتی به نیازمندان تلاش جهادی داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.